selfangerkjerringa Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 Livet er generelt veldig fint syns jeg 2-åringen min er verdens fineste, og det siste hun sa før hun sovna igår kveld var "god natt mamma, æg e gla i dæg", spira i magen vokser og sparker som bare det, jeg har en flott gravidmage og store, fine pupper, sola skinner ute i frisk, herlig høstluft, det er bare to dager til mannen min henter meg i byen og jeg har langhelg (40% sykemeldt ukependler), hånda og arma har blitt bedre etter jeg begynte å bruke støtteskinne om natta, det flyter ikke så ille på jobb som jeg frykta etter forrige uke, og etter lunsj skal jeg bestille billetter til weekend-tur sammen med mannen min Med en sånn herlig følelse inni meg kan jeg ikke la være å smile til verden
januarbebbis Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Å, så deilig å høre en "solskinnshistorie" en mandags morgen!! Og godt å høre noen som har det topp i denne perioden av livet - mange nok som sliter med mye forskjellig... Ha en fin dag videre - og en like flott uke!! (o:
anjelixa_fikk jente 14 mars :) Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 kjempekoselig å komme seg på jobb å lese dette. Det er jo flott vær og jeg har også hatt en flott helg med mine to små (1 og 3) vi har lekt og tatt det helt med ro hele halga. Alt i barnas tempo det var godt. Det er jo nokk stress i hvedagen ellers. Høres lurt ut med en weekendtur med bare deg og mann. Det vil jeg også prøve å få til i høst før nr tre kommer
Stjerneregn Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Flott å høre ! Ha en fin fin dag Smiler stort tilbake!
SpongeBob Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Fortsett slik! Ting er ikke så verst her heller:) Får kanskje mannen min hjem en tur i kveld og ser fram til det, huset er ryddig og rent etter en hyggelig og avslappende helg, og jobben er like moro som vanlig. LT har hatt en flott helg med "momo" og gikk i barnehagen med stor entusiasme og jeg gleder meg til nok en hyggelig kveld med ham. Leggerutinene pappaen innførte mens jeg var borte fungerer prikkfritt, så jeg har fått kveldene tilbake og han sover helt til vi må stå opp 0630! Kjenner meg som et nytt og bedre menneske... I tillegg er det strålende høstvær her i nord, kan det bli finere?
tessa4? Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Riktig god mandag til deg også :-) Godt å høre at det er flere som har det toppers og som nyter denne vidunderlige epoken i livet. Ønsker deg en strålende dag videre og kose deg med magen og alt annet :-) Smiler til verden sammen med deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå