Gå til innhold

Gravidbukser med lange ben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet hvor de har gravidbukser som er litt lange i bena? I Oslo/Akershus-området? Jeg er 1.76m høy og alle buksene jeg finner har så korte ben!!

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror vila har lengde på buksene sine både korte og lange

Skrevet

Har du prøve H&M? Jeg er 1.70cm og har kjøpt st.M. De er laaaange i bena. Så om du kjøper st.L burde de passe. Har prøvd å krympe mine, men det hjelper ikke.

Skrevet

Mammahuset.no (butikk i Moss?) har en del bukser som de beskriver som lange i bena - du kan jo ringe dem og høre?

Skrevet

Har du prøvd noen av buksene på H&M? Jeg må opp i strl. L for å få de til å passe over stumpen og har måtte lagt opp samtlige bukser fordi de er for lange. Jeg er 170 høy.

Skrevet

Hei

Jeg har prøvd HM uten særlig hell... Er 178 cm høy, og er "allergisk" mot bukser med korte ben...

Fant imidlertid et par bra bukser fra Noppies. Ser på hjemmesiden at Svangerskapet Mammaklær i Kirkeveien fører dette merket. I Bergen hadde de iallefall en bukse, typen som går under magen, som hadde lange nok ben til meg. (Selv endte jeg riktignok med en annen over-magen-type som min mor måtte legge litt ned for meg...).

Ellers har jeg kjøpt en dongeribukse på Lindex med god lengde på bena.

Lykke til med jakten =)

Skrevet

Her i Bergen har vi en butikk som heter mama shopp.. Der har de mamma bukser med tomme str og lengde str..sjekk opp om den butikke eksisterer i nærheten av der du bor :) Kjempe fine bukser. Jeg bruker str M, men alt i str M er for langt, så da har jeg heller kjøpt på mama shopp :)

Skrevet

Jeg har ganske lange bein, og har funnet bra bukser på h&m. De kan i tillegg legges ned 5 cm!

Skrevet

Jeg har det motsatt, må legge opp ALLE buksene jeg kjøper under sv.skapet, så jeg syns modellene er lange , spesielt på H&M... Mama-licious sine jeans får du i tomme-str, også de lange, Lindex likeså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...