ApriIbaby Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 http://www.julianawetmore.net Har så vondt av den lille jenta. Skal aldri klage mer.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Oj, vet ikke hva jeg skal si jeg. Men de virker beundringsverdig sterke, og jeg håper Juliana aldri, aldri, aldri får oppleve hvor fæle mennesker kan være mot hverandre!
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Å herregud, stakkars folk!!!!! Med fare for å hisse opp andre dib medlemmer må jeg bare si at jeg synes nesten det hadde vært bedre om jenta hadde fått slippe! Og jeg sier meg enig med Yaddaline, men jeg er redd for hvilken fremtid den stakkars jenta går i møte med. Kan bare svare utfra min egen mening, men hadde det vært meg hadde jeg nok avbrutt svangerskapet, ikke bare for vår del, men mest for hennes egen. Selv skulle jeg klart det, men tanken på alt hun blir utsatt for skjærer meg i hjertet. De har min dypeste medfølelse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå