Gå til innhold

Dere som har mistet før...


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg mistet for nesten 3 mnd siden i en tidelig SA (uke 5) og selv om det var tidelig opplevde jeg det som fryktelig vondt og trist. Nå er jeg blitt gravid igjen, men fant det ut så kjapt at jeg fortsatt bare er i uke 4. Er så klart redd for å miste igjen, men føler meg roligere denne gangen enn sist, da var jeg så nervøs hele tiden, mye byger med høy puls (kanskje jeg innerst inne følte at noe var galt?). Andre som har det slik?

 

Lurer også litt på om dere tar med den graviditeten da dere mistet når dere skal fortelle om noe ang antall svangerskap eller lignenede. Jeg er jo nå gravid for fjerde gang, men vil egentlig bare si at jeg har hatt to svangerskap (altså de to jeg gikk fullgått og fødte) og føler det ulogisk å skulle si at jeg nå går gravid for fjerde gang siden jeg mistet forrige veslespire så tidelig. Uff, ble rotete dette her, men noen som skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, da jeg var på kontrol er 11+4 nå så tok legen med alle graviditetene mine. dvs jeg er gravid for 5 gang, men har bare 1. fullbått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortell dem hva du har opplevd. de følger da bedre med deg, å kanskje du får tidligere, og/eller flere ul!!

kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om jeg kommer over de første 7-8 ukene så SKAL jeg ha en ul enten jeg får en etter mye tigging eller jeg må betale privat. Jeg kommer 95% sikkert til å få blødninger i 1.trimester, har i hvertfall hatt det hver gang så langt og denne gangen kommer nok ikke nervene til å tåle det så godt siden det gikk galt sist. Lykke til hos legen i dag da! Skal krysse fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt 2 aborter, litt senere enn deg 12 og 13 uke, følte begge gangene at noe var galt uten at legene trodde meg, følte meg ikke gravid i det hele tatt, tror at en skal høre på magefølesen sin for mellom de to abortene hadde jeg et helt vanlig svangerskap og da visste jeg at det kom til å gå bra.jeg er nå gravid igjen og på papirene mine står det at dette er mitt fjerde svangerskap men at jeg har kunn ett barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn følte jeg det også! Følte hele tiden det var noe galt, og mista i uke 12. Ble nesten hverken sjokka eller lei meg, for visste det liksom hele tiden. Har fått 2 friske barn etter den aborten da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...