Gå til innhold

Kjære Hr.Stork, sjef for Den Nasjonale Storketjenesten!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her og leser på BIM igjen. Som vanlig finner jeg innlegg fulle av iver, engasjement, humor og latter . Men dessverre har jeg også lest flere innlegg fulle av følelser, frustrasjon, tårer og sorg. Nå synes jeg dette bør ta en ende!!!

I tidligere samtaler vi to har hatt (henviser til "brev til storken"samt ymse halvsanne historier fra tidligere), har du lovet meg en bedring i tingenes tilstand. Foreløpig må jeg innrømme å tvile på ditt ønske om å utrette mirakler! Jeg finner nemlig at flere fantastiske kvinner her inne har prøvd og strevd og kavt i årevis, lengre enn lengst og enda lenger, og ennå ikke sett snurten verken til deg eller dine eksepsjonelt godt trente storker!!! Jeg krever fortgang i sakene!!!

I en opphetet samtale med vår felles bekjente, Per Go, kom det frem at han også kjenner et økt arbeidspress i jobben med å klaregjøre sine klienter til storkebesøket. Det er en økt stressfaktor for oss alle når det gang på gang må trøstes og oppmuntres fordi den umiskjennelige tanta igjen har dukket opp med sitt grimme vesen og sendt ventende kvinner, som så vel fortjener et storkebesøk, ut i fortvilelse igjen! Jeg setter herved ned foten for slike uvelkomne tantebesøk! Jeg trodde ærlig talt at du hadde fått orden på hennes besøkspapirer etter den lange og opprenskende samtalen med vår alles kjære Leif!

Kjære Hr. Stork, jeg mistenker deg for å ha blitt både vingeklippet, nærsynt, dauhørt og halvsenil på dine gamle dager! Det er ikke for å fornærme deg at jeg kommer med så kvasse uttalelser, men fordi jeg ikke kan skjønne at det skal være noen som helst annen logisk forklaring på at du ennå ikke har klart å få orden på dine veltrente storker! Noe må jo være galt siden det ennå tydeligvis er rot i de berømmelige kølistene dine - for altfor mange her inne i slliteravdelingen har ennå ikke sett snurten av en stork!! I tilfelle mine antakelser viser seg å være sanne, så har jeg både lagt ved en lupe, tatt brevet opp på bånd og sendt med rekvisisjon til bedriftslegen i Statens Avdeling for Reproduksjon! Håper dette kan få fortgang i sakene, ellers må jeg dessverre forfatte et rimelig kvast brev til dine overordnede og be dem ta en nærmere titt på tingenes tilstand!

Det er også mulig at denne mangelen på Storke-leveringer skyldes din egen UFB-het! Det har kommet inn idèer om at du selv ikke kan fostre opp nok storker til å minske leveringstiden på ferske babyspirer til alle som venter. Isåfall synes jeg du bør være stork nok til å stå frem med dine problemer og søke hjelp - slik alle vi andre etter tur har vært nødt til det! Å fortrenge sin infertilitet er slett ingen god løsning! Iallefall ikke for alle oss som venter på deg!

Så, min kjære Hr. Stork - jeg håper du kan ta dette klagebrevet til etteretning og forsøke å få gjort noe med alle disse sakene som har ligget i "storkebesøksregisteret" i årevis og støvet! Vi krever hyppigere storkeflygninger land og strand rundt NÅ! Hvis ikke vil vi ty til harde og mer virkningsfulle midler for å få bedret på alt dette rotet i Den Nasjonale Storketjenesten!

Fortsetter under...

He, he veldig bra skrevet Bula.

Jeg melder meg herved på oppropet!

Jeg er definitivt klar for å gå under denne parolen....

Men jeg gleder meg over de sjelene han har besøkt siden sist jeg bimmet, det kan nesten virke som om brevet ditt her hjelper!

Du er og blir den skjønneste jenta jeg vet om, og det er derfor jeg er så utrolig glad i deg!!!!! du gjør hverdagen lettere å leve oppi alt dette her og du hadde fortjent en medalje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...