Gå til innhold

Lenn.... neeeeeeeeiiiii!!! snufs

Anbefalte innlegg

Hei

Mensen kom med et brak kl. 4 i natt da jeg sto opp for å gå på do og ta testen i samme slengen. Jeg kan ikke tro det - det er over for denne gang!!!! Har grått resten av natten, og vi er begge helt utslått akkurat nå. Føler meg tom og hjelpeløs! Menssmertene holder på å ta knekken på meg. Trodde virkelig at det var vår tur denne gangen, men nei så enkelt skulle det ikke være. Nå må jeg ta en sms runde og informere alle som heiet på oss....orker nesten ikke tenke engang..

Nå takker jeg for meg for en stund på disse sidene, orker ikke mere akkurat nå. Men ønsker deg masse lykke til med ditt neste forsøk og takk for all støtte du har gitt meg i denne tiden. Setter stor pris på deg.

Stor trist klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6439476-lenn-neeeeeeeeiiiii-snufs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nei nei nei nei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette skulle ikke skje!!! :o(

Kjære Cristina, hva skal jeg si....Jeg vet jo så utrolig godt hvordan det er!!! -Og at ingenting jeg sier akkurat nå kan være til særlig oppmuntring.

Og du vet jo også selv hvordan det er.... Og hvordan du lettest mulig kan komme deg med hodet over vannet.....

Vit at jeg har tenkt på deg, har tenkt masse positive tanker hele helgen og nærmest "stupte" inn på siden for å se om her var et hurra-rop....

Er så utrolig lei meg på dine vegne vennen...... *sukk*

Forstår godt at du vil ta pause... Ta godt vare på deg selv framover...

Hvordan blir veien videre nå da? Jeg har visst kommet litt utav det når det gjelder å ha kontroll på alle dere som er her.... ar dere flere forsøk? Hvor går veien videre?

Jeg føler med deg, og håper og tror at du snart er klar for nye utfordringer!! Bare titt innom i ny og ne om du har lyst å oppdatere litt. Jeg fortsetter å være her inne en stund til iallefall.

Take care, du er i mine tanker!!!

Stoooooooooor trøsteklem fra en som vet hvordan du har det......

Jeg må bare få skyte inn et lite innlegg her selv om det var adressert til Lenn...

Ååååh, dette var utrolig trist å lese..... :o( Føler med dere og sender mange gode tanker og en stor trøsteklem. Skjønner godt at dere er slitne og trenger en pause. Håper du kommer tilbake hit så snart du er klar til å prøve igjen. :o)

Jeg vet så inderlig vondt det nå er å måtte gi en "kontramelding" til alle som har blitt inkludert. Lærte på det forrige gang da jeg mistet i 10. uke. Denne gangen skal jeg prøve å holde tett til uke 12 for å beskytte meg selv.

Bamseklem

Tusen takk for omtanken begge to. Ja det har vært en tung dag, men det er vel bare å karre seg opp igjen og begynne på nytt. Vi får ta tiden til hjelp, ikke så mye mer å gjøre egentlig.....

Idag har vi stortsett rømt huset, vært ute på kafe og snakket mye, handlet en del og avreagert. Nå er vi helt vrak begge to, så det blir en kort kveld på sofaen og så rett til sengs. Det føles utrolig tomt og meningsløst akkurat nå, og det er vanskelig og vondt å måtte informere alle som var inkludert. Men samtidig er det godt at det var en del som var inkludert, for det er godt å føle omtanken og varmen fra de som bryr seg om oss, man slipper å være alene med alt og det er en lettelse. Sist gang mistet jeg også i uke 10, tvillinger, og da var det ingen som visste...var helt alene med alt vi to. Skal aldri gjøre det igjen! Denne gangen var vi helt åpne, og det var mange som håpet med oss og krysset fingrene for oss. Det gjorde godt! Og nå er det utrolig mange gode og fine meldinger som tikker inn på mobilen, det er mange som bryr seg. Det varmer! Dessuten har vi hverandre og sammen er vi sterke!

Videre nå skal vi ta det med ro en stund og så begynner vi nok å tenke på nytt forsøk om en liten stund. Kjøpte en pakke med 3 forsøk, så vi har enda 2 å gå på. Det må jo bli vår tur før eller senere!!!

Vel, nå tar jeg som sagt en pause, men titter kanskje innom om en liten stund når jeg har fått fordøyd alt dette vonde. DEre må ha lykke til begge to. Ønsker dere alt godt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mange klemmer

Hei vennen!

Lurt av deg og slappe av og ta det med ro nå.....

Enig med deg, det er godt med alle oppmuntringene fra "her og der". De vil jo oss bare vel, det er bare så trist å ikke kunne sende rundt en mengde med hurra-meldinger...

Men neste gang, DA blir det nemlig :o) Det har jeg bestemt :o)

Tenker iallefall masse på deg og syns dette er urettferdig, og veldig sårt at vi som må kjempe sånn for å komme til innsetting skal oppleve å mislykkes (og til og med miste)

Av og til finnes det absolutt ingen rettferdighet. Unner alle her kun det beste og skulle gjerne sett mange blå kryss denne høsten! :o)

Stooooooooooooor klem fra ei som føler skikkelig med deg!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...