Gå til innhold

Ja tre dager over IKM og har fortsatt ikke testet :)

Anbefalte innlegg

Har fått testesperre eller noe tror jeg. For nå har nesten alle de andre jentene i alliansen som skulle vente til fredag, testet.....sikkert bare meg igjen......Ingen tegn til tr og nå begynner mensmurringene å avta.....men ingen ømme bryst heller.....

Blir nesten tussete av dette her jo..

Noen som vil vedde på hvor lenge jeg holder ut ???

Fortsetter under...

Ojoj så flink du er altså, det får`n si:o)

Jeg har ikm idag eller igår, og har heller ingen tegn til tr, bortsett fra litt svake mensmurringer som har kommet og gått. Jeg har også litt testeangst, det er derfor jeg venter. Blir så deprimert dersom testen er negativ, så det er bedre å se at tr kommer enn å teste. Men dersom jeg ikke har fått tr imorra tester jeg altså, greier ikke å holde ut så lenge som deg..

Vet ikke hvor stålpsyke du har, men jeg tror du sprekker iløpet av morgendagen:o) Kan vi ikke teste sammen imorgen tidlig da?..

Jeg tror du tester i dag! Den blir jo positiv uansett når du tar den hvis du er gravid ig har gått tre dager over IKM! Jeg er testegal og tester alf for tidlig!!! Tok test i går (negativ selvfølgelig), og IKM førstkommende fredag. Nå skal jeg klare å vente til tr kommer (er nemlig rimelilg sikker på at denne pp ikke gir resultater :-()

he,he

Er ikke bare morsomt dette her da... er oppriktig redd for å få neg nå altså.....Sist måned var jeg HELT sikker.....

Samtidig så kommer jeg til å være nervøs fram til uke 10 sikkert (da jeg mistet sist) - så kanskje jeg ønsker å utsette det litt innerst inne....?

Men uansett - jeg tror jeg holder til torsdag morgen !!!!!

Velkommen til å bli med å teste da.......

Annonse

Mjo - det er jo sant ...hihi

Oj - vet ikke hvor lenge jeg klarer likevel jeg....trodde ikke el-testene var så stabile som gravitester da...testet neg på strips forrige gang, men positiv som bare det med CB digital

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...