lillemy83 Skrevet 25. september 2006 #1 Skrevet 25. september 2006 eller ligger man der bare uten å ha noe laken eller lignende over lårene?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Du får stort sett tilbud om en sykehusskjorte. Og når du står oppreist går den godt ned på låra. Men uansett hvor blyg du er, du får helt andre ting å tenke på når du føder. Men helt naken er nok bare de som må styrte opp fra badekaret for det går så fort.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Tror ingen tenker på om du er naken i så fall. Dekt til har jeg aldri hørt noen bli. Hvorfor skal man bli det?
Gjest Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Jeg hadde skjorte og dyner og alt jeg, men når det står på som verst hva i heite skal man med det? Du står jo ikke der med musa på utstilling akkurat uansett da...
lissin Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Dette må være noe du kan ønske når du kommer på sykehuset, så du slipper å tenke på det i tillegg til alt det andre. Jeg husker at jeg tenkte midt i fødselen når det kom folk inn (barnepleier, jordmor, anestesilege osv) at jeg ikke hadde brydd meg om så kongen kom, var liksom helt i min egen verden, og brydde meg ikke om noe annet enn fødselen. Men dette bør jm ta hensyn til, hvis du ønsker å være mer tildekt!!
To gutter og en jente Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Du får nok dekket deg til dersom du ønsker det. Men tviler egentlig på at du tenker særlig over det når du ligger der. Jeg hadde ingen klær på under fødselen. Lå i badekaret i begynnelsen og etterpå orket jeg rett og slett ikke å ta på meg klær. Fikk tilbud om en slik sykehusskjorte. Men den kom på først etter at babyen var ute....
slankeguri Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Sist jeg fødte så jeg først på bildene etterpå hva jeg hadde på meg og aner fortsatt ikke når de klærne kom på! Skal også sies at den fødselen gikk fryktelig fort så var ikke helt tilstede;men tror jeg kan garantere deg at du ikke kommer til å bry deg om hva du har (eventuellt ikke har) på av klær! lykke til!
mammaentiltrulte Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 jeg erogså litt egnstelig for det det. liker ikke å være naken i nærheten av andre. kun til den kvinnelige gyneklologen min og mannen min.
Tipp topp Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Under mesteparten av fødselen min lå jeg under dyne. Du kan selv velge hvordan du ønsker det. Det er jo bare akuratt når babyen skal ut hvor du nødvendigvis må være naken nedentil og da kommer det jo uansett ann på fødestilling etc om du kan dekkes til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå