doble Skrevet 25. september 2006 #1 Del Skrevet 25. september 2006 Som man ser.... Har barn fra før, men den gang regnet jeg ikke med å bli gravid, så jeg så ikke noe etter det....kan ikke huske at jeg hadde det da. kan man være gravid for det.? Har så ømme pupper og de har blitt endel større også de siste dagene... Har ikke IKM før i uke 40 da, så det er veldig tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2006 #2 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg fikk ikke festeblødning. Er mer vanlig å ikke få det, enn å få det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doble Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. september 2006 ok. så bra. Da har jeg et håp! Har så ømme pupper og de har blitt mye større. Mannen min la merke til det, uten at jeg hadde sagt noe!! Får bare vente å se:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jennifer Skrevet 25. september 2006 #4 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg hadde det første gang, men denne gangen hadde jeg ikke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå