Gå til innhold

Uke 39, 40, 41, 42, 43.....HERREGUD, er jo nesten jul neste gang jeg har IKM...Testet negativt...

Anbefalte innlegg

Har IKM til onsdag, men jeg tar denne testen som et resultat. Er overhodet ikke overrasket. Har igrunn ingen tro på at jeg blir gravid igjen. Men jeg får nå prøve litt til....

Men denne donoren min skal på elg jakt i oktober og er bortreist fra neste uke og 2 uker etter det. Her er det minimale sjanser for at vi kan treffes rundt el....Blir jo helt feil dette her. Huff....Vet ikke om jeg skal gidde å ta pergo denne mnd....

Fortsetter under...

Hvordan gikk det med donoren din forresten? Etter ulykken han var med i (bil, eller?) - jeg fulgte ikke så godt med rett etterpå... Og flytteplaner?

Ånei Maja-mor, det var trist å høre.... Men, som du vet, det er fremdeles håp når ikm er på onsdag vet du:o)..... Skal krysse fingre og tær for at det klaffer!!

Selv har jeg ikm idag eller igår, og ingen tr. Spennende-spennende!!Skal teste imorgen tidlig tenkte jeg, blir et laaangt døgn å vente...

Samboeren min holdt på å bestille tur til guttesamling neste gang jeg har el, men jeg fikk gudskjelov påvirket han til å flytte helga en helg frem. Jeg fikk helt fnatt da jeg fant ut hans reiseplaner, så jeg skjønner godt frustrasjonen din med å gå glipp av en el....

Uff, lykke til på onsdag da (ikm), så skal jeg danse "Graviditetsdansen" for oss så lenge:o)

Det er i allefall en god nyhet...han blir!!!! Så da får vi prøve igjen...som sagt så er det jakt i oktober og lite tvilsomt at vi får prøvd da, men jeg er veldig glad for at han blir!!

Hei

Skjønner at du er frustrert og at du er lei,men på den andre siden vist du ikke prøver blir du iallefall ikke gravid.Kan jo hende han dukker uventet på døren rundt el tider :) ingen som vet,så ta pergoen din du.

dessuten er det jo fortsatt to dager igjen....;)

:)

Hei Sunny...

Jeg tar dette resultatet som virkelig. Det var ikke engang en svaaaak strek :-( Så det blir nok ikke juni baby på meg. Men lykke til til deg da må jo få noen positove tester denne uka :-)

Jeg kommer ikke til å teste mer....TR kommer nok....Æsj, for en dag!

Annonse

Joda, Jasmin, sant det, plutselig dukker det opp en sjanse. Jeg skal i allefall gjøre mange gode forsøk!! Får svar i morgen eller onsdag om jeg har hatt el....er ganske sikker på at jeg hadde det, men det er jo spennende å få det bekreftet. Får se om jeg tar pergo, har bare 2 kurer igjen, vet ikke hva som skjer når jeg går tom for dette....

Dra opp i jakthytta hans og voldta ham i søvne, drit i alle de andre mannfolka som sover i samme rom!!! Veldig god ide igrunn..øhh... Men ikke så usannsynlig heller da, kan jo snike på ham i skogen og ta en kjappis bak en busk..hehe...

Kjære ~~~¤Maja-Mor 12pp¤~~~

Var trist å høre at du testa negativt. Men ikke gi opp kjære deg. Mange av oss kan teste for tidlig vettu. Trøst deg med at jeg har heller ingen tru på at jeg er gravid nå og kommer til å få mensen straks.

Huff, det er ikke alltid like enkelt for alle å bli gravide nei. Vi får vente på mensen. Jeg tester ikke før til fredag om ikke mensen har kommet da.

Klem til deg.

Hei Maja!

Så trist å lese at du fikk negativt svar. Jeg fikk det jeg også i morges. Og i ettermiddag.. Har IKM samtidig som deg, så jeg mister ikke håpet, selv om sjansen er liten. Det kan jo hende IKM er noen dager forsinka også - og det øker jo sjansen betraktelig. :0)

Så kjedelig med negativ test.....

Men du hadde jo så masse stress denne gangen, vi krysser fingrene for at det går mye bedre (og roligere for seg) neste pp.

Lykke til, Maja-Mor!

Huff da, så trist.... men vet du... når jeg var gravid sist testet jeg negativt med rfsu sin "tidlig-test" noen dager før ikm, men på ikm-dagen var jeg masse gravid med CB digi, så alt håp er ikke ute;o)

Men skjønner at man blir trist og lei....

Ønsker deg masse lykke til iallefall!! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...