Gå til innhold

Hva med dette

Anbefalte innlegg

INGENTING fungerer for meg.. Jeg får ikke tid eller ork til å trene, jeg klarer ikke følge dietter (telle kalorier osv) .. Jeg vet EN ting som hjelper meg å gå ned i vekt.. Nemlig å nesten ikke spise noe , men å spise en eller to sånne eventyr sjokolader (sånne små) om dagen. Da går jeg fort ned i vekt (like fort opp om jeg slutter sikkert men).

Jeg er desperat... jeg hater kroppen min så sinnsykt! Jeg sliter med begynnende deperesjoner og har nesten ikke overskudd til mann og barn fordi jeg heller vil sulte meg enn å ha det sånn!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6439319-hva-med-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke disiplin nok til strenge dietter o.l. Det som har hjulpet meg med å legge om kostholdet har vært å ta det veldig gradvis. Byttet ut en eller to matvarer om gangen osv. Dette har jeg nå gjort i 10 måneder. Jeg unner også meg selv noe godt hver uke, for å klare å holde motet oppe. Jeg har gått ned mange kilo bare ved å gjøre dette.

Men du må jo spise. Spis heller lite og ofte, det er mye bedre enn sjeldent og mye.

Prøv også å komme deg litt ut i frisk luft. Det å gå en halvtimes tid hver dag gjør underverker. Jeg har fått mer overskudd i hverdagen ved å gå en tur hver dag.

Hvis du går til legen din kan du kanskje få henvisning til en kostholdsveileder som kan hjelpe deg inn på riktig spor.

Jeg tror også at når du ser at det er ting som fungerer på deg, så vil du klare alt mye bedre.

Oi. Dette ble kanskje litt rotete, men jeg håper at jeg kan ha vært til litt hjelp hvertfall. (Og kanskje litt trøst også.)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6439319-hva-med-dette/#findComment-6439859
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...