Gå til innhold

hører jeg til her fra idag??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei!:) om en uke så er du i tredje trimester!:) det er fra uke 29.. men du er jo så å si i tredje trimester,er jo bare en uke til he he:)

Skrevet

søren også,men da er det bare å smøre seg med tolmodighet,å komme over neste uke..snakkes da,hehe:)

Skrevet

var det jeg også trodde...:o) får hoppe litt frem og tilbake denne uken jeg da? men trodde siste trimester startet fra 28 fullgåtte uker...

Skrevet

det står jo at tredje og siste trimester går fra uke 29 og frem til fødselen... :)

Skrevet

jepp I know,men står også her på bim at jeg er i uke 29...men er jo ikke fullgåtte 29 uker..men 28 fullgåtte uker..derfor jeg spørr liksom..har ikke den store betydningen om det er fra idag eller neste uke..

Skrevet

Du skal nu vær hær vesst ikke æ har missførstått... æ e just kommen i uke 29 i følge bim... dvs. 28+0 i følge lægen...

Skrevet

da blir jeg her til jwg føder jeg..hehe..:)

Skrevet

Jepp, du skal være her:) Du har nå steget inn i uke 29, 3 tri,siste stoppested før fødsel!!!

Hurra hurra!! (vifter med flagget:)

Skrevet

Det er nok nå du skal over hit ja. På 2 tri står det jo "til og med uke 28",,,,og nå er du jo ferdig med 28 fullgåtte uker.

Velkommen =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...