Gå til innhold

Dette e ikke dissing!!!

Lapez

Anbefalte innlegg

men jeg sitter her alene ved dataen tidlig en morgen, skal på skolen snart også kom jeg til å tenke på noe, så måtte jeg bare le.

Det var et spm om jeg synes å være 17 år er for tidlig... Det har jeg svart på i innlegget der. (svaret er kort sagt, kommer ann på situasjonen din)

Uansett, så plutselig kom jeg på....

enn å vite selv at du er mor og hele pakka, så skal du bake en dag og drar til butikken for å løpe formfett. Så får du ikke kjøpt fordi du ikke er myndig!!! :D :D :D

- hahahahahaha måtte leeee

var jeg slem nå? :(

Fortsetter under...

overtrøtt eller ?

slem.. neida. men frekk, det skal du jammen ha!

fjern deg a, hvem bryr seg om formfett.. bare fordi alle drittungene sniffer det, ser de det litt ann.. kommer det ei dame med barn, som skal ha melk, melis, grønnsaksblanding, formfett og bind, så får hun kjøpt det.

test det ut selv ? jeg får kjøpt formfett - uten å kjøpe noe ved siden av ;)

Annonse

Hehe, til og med jeg må si at den var vittig.

Ganske ironisk da, under 18, mamma og skal kjøpe formfett liksom. "har du legitimasjon?" "Neeei- men jeg har dattera mi, vi skal bake kake"

er jo ikke slemt ment! må jo lov til å ha litt humor her i gården. Mi vennine på 17 lo seg nettopp skakk i hjel av det du skrev c&r.

og hun skal også bli mamma=D

Å at du "jessie" skal føle deg truffet?? Det var da heller ikke min intensjon?!, Merkelig at du blir så provosert får jeg skrev tydelig at det ikke var ment som noe slags dissing( var bare en tanke), så jeg visste ikke at noen kom til å ta det her så på alvor nei...

Går jo søren ikke ann å komme med spøker her... hjelpemeg.

*flytte til andre debattsider*

tror ikke det var mente som noe angrep. var bare en litt morsom tanke, at man ikke kan kjøpe formfett(av alle ting) før man er 18. hun satt det vel bare litt på spissen. en ting er å ikke kunne kjøpe øl, vin osv, men formfett!

det var kanskje litt unødvendig å skrive et innlegg om det men alle har jo lov til å lufte meningene sine her...

Annonse

eg syns den va arig eg!

minna meg på da eg gifta meg, så kunne dem ikke ha bar på det stedet vi hadde bryllupet vårt, med alkoholservering, for eg var ikke gammel nok!! holdt på å flire meg ihjel, å var glad eg allerede hadde bestemt meg for et alkoholfritt bryllup!!!

hihi...! stoppa for å kjøpe formfett.. hahahahaha!!!!

bitter er feil ord. hun visste det var noen (jeg) som kom til å reagere på den, og da kunne hun egentlig holdt den for seg selv.. det er jo ikke humoristisk ? det er mer "haha, du skal bli mamma og kan ikke engang kjøpe formfett" .. også sier hun "det er ikke dissing".. nei klart..

HA HA HA HA

Lo så tårene trillet da jeg leste det her:D Kjempegøy, så vi med "tørr"humor bør vel føle oss bra å dumme

Synes også det er bra å latterlig å lage en diskusjon ut av ingenting jessie. Det står jo klart å tydelig at det ikke er frekt ment i det hle tatt, bare litt dårlig humor på morgenkvisten!! :D haha

Heller litt tørr humor enn ikke å ha humor i det hele tatt:p ? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...