adrienne Skrevet 25. september 2006 #1 Del Skrevet 25. september 2006 Ja, det hele begynnte i Mai. En positiv test, og et totalt sjokk. Det var ikke planlagt, og de andre gangene jeg har tatt graviditetstest har jeg fått mensen dagen etter. Trodde det skulle bli slik denne gangen også jeg. Men nå har jeg altså ikke sett noe til mensen på leeeenge :-). Må si jeg var veldig forvirret, og visste rett og slett ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Gikk til legen og fikk konstantert at jeg var 8 uker på vei. Så den lille på UL og hjertet slo, og alt var bra. Da var det liksom mer virkelig, og sammen med sambo begynnte jeg å se for meg tiden som kom. Må ærlig innrømme at det ikke alltid har vært like lett. Mye depresjoner og tårer, men fysisk har det gått ganske greit. Mye trøtt de første 15ukene, men aldri kvalm eller uvel. Ja, og ikke glem alle dobesøkene på nattestid. Huff, alle sa det gikk over, og ikke ville være noe stort problem før 3.trim igjen. Men her sitter jeg da. Etter enda en natt med hyppig dobesøk er jeg ganske lei og trøtt! :-( Jaja. Er fremdeles i jobb, og det går fin fint. Så håper jeg holder ut en god stund til:-) Får også gjort en del husarbeid. Har begynnt å få støv på hjernen, og vasker og rydder til den store gullmedaljen. Ja, dette var da altså litt om mitt svangerskap :-) Ha en fin dag alle sammen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6439122-mitt-svangerskap-er-264/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå