Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #1 Del Skrevet 25. september 2006 Engelsk familie her.... men blir det litt sært å kalle jenta dette? Vi skal jo bo i Norge. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 25. september 2006 #2 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg synes det blir sært, navnet passer ikke i Norge. Velg heller et navn som går bra i begge land. Victoria Anne Maria Ellen Sarah Susan June Marianne Liv Catherine Ingrid Astrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 25. september 2006 #3 Del Skrevet 25. september 2006 Har en venninne som har kalt jenta si for SHELLY, synes navnet ditt var kjempefint jeg11 Ikke velg et kjedelig norsk navn. passer absolutt i norge og ikke sært i det hele tatt. Har selv et irsk navn og kjempeglad for å ikke hete det samme som "alle" andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #4 Del Skrevet 25. september 2006 Hmmm... takk for tilbakemelding Shelly var kjempefint det også. Noen flere med synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljemedbabyimagen Skrevet 27. september 2006 #5 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg synes Shelby og Shelly var kjempefine navn, jeg! Trenger ikke velge et særnorsk navn i dagens samfunn, synes jeg. Særlig ikke når familien er engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå