Gå til innhold

Dyrt å mimre. Har jeg blitt gal??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og mimret fra min barndom gjennom 80 tallet med en god venninne. Da hun reiste hjem igen fant jeg ut at jeg skulle se om det fantes noen som solgte dvd'er med gamletegnefilmer.... Sånn som superted, bompibjørnene osv. Kan jo være artig at mine barn kan få oppleve det jeg gjorde når jeg var liten... Tror dere ikke jeg fant litt av hvert da?? Bestille, bestille og atter bestille..... Surfet litt rundt på nettet og kom merkeligvis over sånne fine gammeldagse fugler til å pynte juletreet med. Akkurat sånne som mamma hadde når jeg var liten.... Og som hun bare har en igjen av.:( Så da ble det å handle det og litt annet juletrepynt. (Dyrt, men....) He he..... Som ikke det var nok så klarte jeg å kjøpe en hel årgang med donald blader ifra 1986!!!!! H Har jeg blitt helt gal???? Eller hva er det?? Sambo kommer helt sikkert til å riste på hodet når jeg forteller ham dette...... Var bare det at jeg drømmte meg helt bort her en stund.... Sukk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå sitter jeg og ler meg skakk:o):o) Man er ikke helt ved sine fulle fem når man er gravid, og bare vent, noen kaller det ammetåke når man ammer, men jeg kaller det mammatåke. Man blir ikke bedre etter at man har sluttet å amme heller:o)

Skrevet

hahaha :) jaja men det må vel være lov? Jeg har prøvd å få typen min til å forstå at det er viktig å kjøpe alle care bears dvd ene, men han påstår hardnakket at den lille pjokken vi venter ikke vil ha store interessen :)

Så jeg har derfor brukt 1000 kr på sengtøy og kantbeskyttelse med mummitrollet isteden, og bestemt at dette rommet skal ha mummitema. jeg snubla også over en kjempesøt(liten) mummimamma bamse, så den er også innkjøpt. i hyllene hjemme fant jeg mummibøker fra 1957 eller no, takk takk :)

Men nå skal jeg hive meg over nettet og lete etter flere mummiting! Godt tips!

Skrevet

Hvor fant du de fuglene?!?!?!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...