Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Nå er poden over 4 mnd gammel og jeg fullammer fortsatt, helt problemfritt! Stor, og god gutt jeg har, med michelin armer og dobbelthake Legger fortsatt på seg som bare det, og her trengs det ikke fast føde på en god stund så langt i hvertfall, med den "fløten" jeg har som HS sa...hehe. Og tenk, bare på min melk. Drømmen om å kunne få amme barnet mitt lenge, ser lyst ut nå ihvertfall. Vet at 4 mnd ikke er så lenge, men dere skulle bare visst hvor mye jeg slet med førstemann, som ikke ville ha puppen i det hele tatt. Endte med at det ble flaskebarn og en mamma med veldig dårlig samvittighet (som ikke burde ha det etter så mye slit, og en baby som endelig ble fornøyd etter at hun fikk flaske). Rart det der at babyer kan være så forskjellige; denne gangen fikk jeg en som bare ville ha puppen, og vil ikke ta flaske i det hele tatt, men det gjør ingenting...er bare glad jeg kan amme jeg.. Men har erfaring fra begge deler, så jeg skjønner dere som gir flaske også, det er ikke like lett for alle. Min datter (2 år)som fikk MME har blitt ei stor og flott jente, som forøvrig nesten aldri har vært sjuk. Hun har også fått all den kjærlighet og nærhet hu trenger selv med flaske.. Men jeg skal ærlig innrømme at å amme er noe helt spesielt, mellom mor og barn. Det er helt ubeskrivelig koselig.. Kjenner tårene presser på der han ligger og ammer, mens han stryker med hånda si over på puppen, nesten holder fast puppen, koser med genseren min, slipper taket og ser på meg og smiler for så å ta tak igjen..det varmer et mammahjerte Puh, ble litt langt dette. Men måtte bare få det ut...hehe.. satt og tenkte på det i kveld hvor heldig jeg er..amming er ingen selvfølge...
Blomman Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Det skal du være!! - men vær og stolt over det du fikk til med nr en - amming er ikke alt (selv om noen av oss nesten lever og ånder for det hehe) Jeg har fullammet min nr tre nå helt til over 8 mnd- såvidt begynt med fast føde for noen dager siden - men det går smått- men amming er så kos så det gjør ingenting!
-pixie- Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Så bra! Koselig at dere fikk til ammingen og at dere har det bra! Jeg fullammer ei på 8 mnd, har hatt mange utfordringer underveis. Men jeg er så glad det har gått bra, det er en flott følelse å amme sitt barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå