Gå til innhold

halsbrann noen??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen her i 1.tri som har merket noe til halsbrann??og når på døgnet får dere det?jeg får sånn ekstrem halsbrann på kvelden..føles som jeg skal spy når som helst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt kvitt min halsbrann (den kommer sikkert tilbake). Hadde mest etter middag. Ikke fordi jeg spiste sterk krydret mat, men fordi etter mat blir magen større. Og stor mage med trange bukser gir halsbrann. Er nok på tide med mammabukser:) - det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Er skikkeleg plaget med halsbrann! Verst er det på kvelden, og etter jeg har spist. Kan nok ligge noe i det der med stramme bukser ja... Jeg er gravid med mitt tredje barn, og har ikke fortalt det til noen enda( er 9+4). Magen er betydelig større enn før, men jeg presser på meg de få buksene jeg har som er litt elastiske, og unngår trange topper. På jobben "klager" jeg over at jeg har gått sånn opp i vekt i ferien:) Vil nemlig prøve å holde det skjult en uke til, synes det er litt tidlig å si noe nå...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har halsbrann nesten bestandig etter jeg har spist nå, men heldigvis så raper jeg den smaken av det jeg ikke tåler, så da vet jeg liksom at det spiser jeg ikke neste gang...

 

all feit mat får jeg halsbrann av, paprika, sterkt krydder og melkepodukter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...