Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Del Skrevet 24. september 2006 Noen som kan tenke seg å sette sammen noen fine navn til tvillingene, en gutt og en jente,min mans liste ser dere nederst, tar gjerne imot andre forslag også. Gutt emil leander mats william pelle liam snorre ludvik jente malin linnea maiken lotte/lotta sara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #2 Del Skrevet 24. september 2006 Malin & Emil Lotte & Leander Lotta & Liam Linnea & William De synes jeg passet godt sammen!=) Mathea & Jonas Lisa & Nias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
partyoffive Skrevet 24. september 2006 #3 Del Skrevet 24. september 2006 Mats & Maiken eller Mats & Malin - stilig med samme forbokstav Snorre & Sara Liam & Lotte/Lotta Emil & Ella Kan ikke hjelpe og ha en rar folelse for Ludvik....Solan & Ludvik....det er jo en film alle barn & voksne kjenner til. Det er jo ogsaa Emil, men var da faktisk en sot liten gutt og ikke ett piggsvin..? William er saa utrolig vanilg her i Amerika, og ogsaa England. Her blir det jo da Bill som forkotelse. Liker det ikke. Linnea er naa ett av de pop. navnene i Norge slik som Emma. Ikke fan av det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og min lillle sønn Skrevet 24. september 2006 #4 Del Skrevet 24. september 2006 hva med Emil & Elida Emil & Tiril Emil & Tilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 25. september 2006 #5 Del Skrevet 25. september 2006 Mats og Malin var det beste forslaget synes jeg. Sigurd og Synne Erik og Ellen Are og Anniken Peder og Pernille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ha baby.. prøvd i 3,5 år Skrevet 25. september 2006 #6 Del Skrevet 25. september 2006 Mats og Malin... klinger godt sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2006 #7 Del Skrevet 25. september 2006 Maiken & William Linnea & Leander Ludvig & Malin Lotta & Liam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #8 Del Skrevet 25. september 2006 dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart4:) Skrevet 26. september 2006 #9 Del Skrevet 26. september 2006 Pelle og Pia:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. september 2006 #10 Del Skrevet 26. september 2006 Emma & Emil ..det var det jeg skulle ha vist jeg noen gang fikk gutt & jente-tvillinger...=) Lotta & Ludvik er også veldig fint... Lykke til.. p.s: er veldig i knipe selv, så du kan gjerne komme med forslag..=) venter gutt, men bare 1.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #11 Del Skrevet 26. september 2006 Emma & Emre er å kjempefint... Ella & Emre?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senja Skrevet 27. september 2006 #12 Del Skrevet 27. september 2006 Ludvig og Lotta definitivt...flotte gamle navn..lykke til...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå