Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 For litt over en uke siden tok jeg en canesten stikkpille. Hadde hvit utflod og brennende følelse i skjeden. Dagen etter datt stikkpillen nermest ut intakt, for jeg klarte jo ikke få den langt nok inni. Nå er følelsen tilbake. Skal ha ks om fem dager og lurer på om jeg bør/kan ta en til!??!?!?! vet jo ikke sikkert om jeg har sopp, men jeg ble mye bedre etter forrigje "behandling"... Er det noen som kan noe om dette? Når jeg har hatt sopp før har jeg også vært sår i skjedeinngangen, nå føler jeg meg bare sår inni skjeden....
Mooncake Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Heisann, Kan.. og kan fru Blom... Jeg har da i det minste erfaring med sopp og canesten... Når jeg har sopp svir det i underlivet, det kan være i skjedeåpningen eller i inne i skjeden. Dvs. man kan ha sopp utenpå og inni. Det klør og jeg har hvit utflod. Når jeg har brukt stikkpiller har pillen løst seg opp og spor av pillen er vanligvis borte etter 2 dager. Når man er gravid skal mann ikke bruke aplikatoren til å føre inn pillen, man skal bruke hendene og det er viktig å få pillen så langt inn i skjeden som mulig. Det er best å sette inn pillen på kvelden før man legger seg. Jeg ville prøvd meg på en stikkpille til, men jeg vet hvordan de fungerer på meg. Hvis du er usikker så kan du ringe jordmor og spørre, hun kan sikkert svare deg om du bør vente, ta pille eller komme inn for en sjekk. Håper du får bukt med plagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå