Gå til innhold

Har så innmari vondt nederst i ryggen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I korsryggen sånn ca.Det verker hele tiden.Nesten så jeg blir litt redd,men har hatt disse verkingene i ryggen fra tid til annen før i dette svangerskapet,og det har plutselig sklidd over.

Er det fler som har sånn vondt/verking i ryggen av og til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har også veldig vond i korsryggen. Det er klart det er en kjempebelastning for ryggen når magen buler:-D Jeg tror ikke du trenger bekymre deg... Jeg har samme følelsen når jeg venter mensen, men har nå gått bra så langt. Lykke til!!!

Skrevet

prøv å ikke svai ryggen så mye, men presse korsryggen bakover så ryggen blir rett. og stå med vekten fordelt på begge ben... og bøy knær når du lener deg framover og selvsagt når du løfter...og stram underlivet eller hva man kaller det når du gjør "utfordrende" ting med kroppen..hehe..hørtes rart ut..men om du må løfte eller ta et lenger steg enn vanlig, holde balanse o.l. ..hihi

er kjipt, ja..samme problem her ;)

Skrevet

Jeg har også vondt/verking i korsryggen! Hadde ikke noe av dette i forrige svangerskap. Noen ganger låser det seg helt og jeg får vondt for å gå. Gjør det nok ikke noe bedre at jeg er gangske svai i ryggen fra før... Skal prøve å ta til meg noen av rådene jeg ser "tette82" har skrevet.

Jeg har forresten termin dagen etter deg, Honningmelon.

Skrevet

Godt å høre det er fler.Tenkte liksom,å nei,rier!Når jeg fikk den verkinga.Behøver ikke vare så lenge av gangen heller,men er vondt når det står på.

Så en stund ble jeg faktisk redd for at det kunne være noe annet enn vondt i ryggen....

Men,ettersom det er fler med det samme,så er det vel ryggvondt da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...