Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Er det noen som har erfaringer med Stokke Xplory på annet enn kjøpesentre? I snø og litt ulendt terreng?
Larviksjenta. nr4? Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 ar ingen erfaring selv med denne, men så ei dame som trillet denen i byen i sandefjord her om dagen. fikk meg en god latter. hun skulle opp på en fortauskant og hun slet og slet med å få vippet denen vognen opp. etter fjerde femte forsøket fikk hun den endelig opp da.. Tenkte etterpå at det må da være lit av et slit å holde på sånn hver gang man går over gaten.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Hi hi, det var det jeg også trodde. Ser ikke akkurat til å være en allround vogn. Tenk for en dyr vogn kun for bruk på kjøpesentre og flyplasser. Neh, den skal jeg deff. ikke ha :-)
Larviksjenta. nr4? Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 hehe ja.. synes ikke de er noe pene helle rjeg da.. men smaken er som baken heldigvis.. men ser ikke helt poenget med å betale så mye for en vogn som kun kan brukes inne nei. hvem er det det som kun er på kjøpesentra hele dagen da?!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Litt drøyt og si at den kun går på flyplasser og kjøpesentre, den fungerer utmerket på grus, brede stier og gater. Siden snøen ikke er kommet så skal jeg ikke uttale meg om det, men tror det kan by på litt utfordinger. Og jeg som far er glad i vogna, masse justeringsmuligher for en høy fyr som meg og jeg klarer fint å håndtere ungen.
Gjest Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Hei, jeg har hatt Stokke Xplory vogna i nesten 3 år nå, og ingen problemer med den. Er ikke akkurat noen terrengvogn, men det er ikke den andre vogna jeg har heller (carena), den er faktisk utrolig mye værre. Har ikke hatt problemer med å komme opp eller ned kanter. Hjulene kan faktisk slåes sammen, slik at det blir enkelt å gå trapper med den. Gjør det av og til, fordi jeg ikke er så veldig glad i å ta heis. Vogna er utrolig kjekk å ha med på kjøpesentre, ungene trøyer seg mye lengre når de får sitte litt høyt i været å følge med på ting, du kan også bruke den hvis du skal på kafe, i stedet for barnestol. Bare å stille inn høyden etter bordet . Mange synes den ser utrolig ustødig ut, men den erfaringen har ikke jeg, har ikke vært i nærheten av å veltet for meg. Jeg kjøpte vogna før det kom bag, så det har jeg ikke, så den kan jeg ikke uttale meg om. Eneste minus med vogna er: litt liten plass til varer under, og så er den ikke så lun (setet) å ligge i når det er styggevær. Mine barn sover stort sett middagsluren sin ute hele året.
Gjest Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 Glemte å si, vogna er minst like grei å kjøre på snø føre som andre vogner. Jeg har carena og (hadde emmaljunga). Treffer man på steiner snur hjulene seg, så man kommer seg greit forbi, men det er ikke lufthjul, så det rister nok en del til babyen.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Poenget mitt var igrunnen bare å finne ut om den er god i ulendt terreng, noe jeg forstår den ikke er. Stier med røtter og litt store steiner? Ser for meg at hjulene ikke er de beste siden de er små og ikke luftfylte. For all del; vogna er sikkert fin for mange, men jeg kommer ikke til å bruke så mye penger på en vogn jeg ikke kan bruke i skogen. Da kjøper jeg heller en annen eller to billigere. Ikke meninga å fornerme noen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå