Gå til innhold

Tips til gode billige stellevesker som ikke er gigantiske...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har sett etter stellevesker, men synes mange ser så gigantiske ut og lurer på om det er strengt tatt nødvendig å ha en så stor veske? Noen som har noen tips til noen litt mindre stellevesker, gjerne med en stellematte-funksjon av noe slag.. Gjerne en som ikke er alt for dyr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kjøpte BabyDan sin, rimelig og ikkje for stor, men har ikkje stellematte-funksjon

• 1 måned senere...
Skrevet

vi har allinone stelleveske.enkel og nett stelleveske.Grunnen att jeg kjøpte denne var for de var så mye lommer i denne + en kunne brette ut hele stellevesken så kan du stelle ungen,handkle inni..blir de skitent så bare hiver en de til vask og følger også me ekstra stelleteppe og stelle barnet på.

vi kjøpte barnevogn.var stelleveske me da.men kommer nok heller til og bruke den andre stellevesken som vi kjøpte ettersom den var så lett god og praktisk ; )

• 2 uker senere...
Skrevet

Sparkjøp har noen fine, ikke for store til 259;

Den har harde sider, som tåler litt regn, masse lommer, også følger det med en liten stellematte i egen veske og beholder til flaske.

Skrevet

sjekk ut www.going.no

Vil fraråde deg å kjøpe hardbox, de er så utrolige kjeitete og upraktiske.

Skrevet

Jeg har simo sin. Den har plass tol et ekstra skift, håndkle, og ellers det jeg trenger til skift... Den har stellematte inkl. Koster 6-700kr

De har på jysk... til rundt 2-300kr tror jeg... Ole Brumm/Hefffalumpen... Kjempesøt. Grå/blå...

• 2 måneder senere...
Skrevet

sjekk ut www.reisebagen.no

der har de en gul, som jeg tror koster 349. jeg har den grå, og disse veskene er helt fantastisk smarte! :-)

Skrevet

Sier det igjen jeg da :-)

Petunia Pickle Bottom er verdens kuleste stellevesker! En del av de kan også brukes som ryggsekk, noe pappen her i huset setter pris på. Er visst mer mann, det :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...