Gå til innhold

Jeg hater og krangle...

Anbefalte innlegg

Huff, detta har vøri en møkkadag... Har kranglet skikkelig med samboern i dag.. Han sov da jeg dro i stallen, men jeg gikk opp og vekket han, kysset han og sa hadet.. Men når jeg kommer inn igjen i stallen og prøver å ringe han så er klokka rundt 14.. Ringer tre ganger uten å få svar.. Jaja, da driver han vel med noe da, og tenker ikke noe mer over det.. Så ringer han etter fem minutter og starter samtalen med å skjelle meg ut fordi jeg visstnok ikke hadde vekket han skikkelig før jeg dro!! Jaggu sa jeg fin start på dagen.. Kjøpte med meg litt mat til oss og reiste hjem.. Når jeg kommer hjem sitter han "SOM VANLIG) forran pc og spiller spill som han har gjort de siste månedene.. Ikke nok med det har han faen meg nappet ut nettverkskabelen fra MIN pc og satt over i sin egen.. Så alle sidene jeg hadde oppe ble borte! Takk skal du faen meg ha.. Er det MIN skyld at han glemmer den igjen hos kompiser!???!

Så ble det en skikkelig oppvask om alt fra pc til til husarbeid.. Han har vært en skikkelig slask i det siste, og faen meg ikke beveget en finger for at det skal se normalt ut her hjemme... Så han fikk så ørene flagret, og det fikk visst jeg også.. Kunne ikke gå rundt og innbille meg at jeg var gravid sa han!!!! DA eksploderte jeg!! Jeg sa følgende:" Jeg har vært dårlig en periode, men det er KUN fordi pillene er på vei ut av kroppen og kroppen begynner og justere seg inn igjen!!" FERDIG MED DET!!!

Husj, ble visst langt og sytete innlegg dette her.. Men godt å få det ut..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6437793-jeg-hater-og-krangle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er skikkelig kjipt å krangle med kjæresten.. vet nøyaktig hvordan det der er. Det som er det dumme er at når man krangler om f eks EN ting som irriterer, så kommer alt det andre også på rekke og rad.. jeg er veldig flink til å si ting jeg ikke mener. det gjelder å krangle saklig. ehe.. men det han sa om at du ikke kan gå rundt å innbille deg at du er gravid, var å dra den litt langt. skjønner at du blir sint.

Her er det lov å få ut all frustrasjon..

og du, trøst deg med at når dere blir venner igjen, kan dere ha heeeerlig make up sex ;)

Ååååå!!

Kjenner meg igjen her ja...

Bare få det ut, vil er her for å trøste og hjelpe med å skjelle ut=o)

Mannfolk ja...

Kan ikke leve med dem og kan ikke leve uten dem heller...

Her får en klem av meg...

Klem

Annonse

Prøver her å bli ferdig med en stil jeg skal levere inn i morra... Er jaggu meg ikke lett nei...

Godt dere ble venner igjen, min er for sta til å si unnskyld, ikke bedre selv, men vi blir venner igjen etterhvert=o)

Lykke til i morra da=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...