Gå til innhold

Leketøy... c'',)

ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ

Anbefalte innlegg

hehehhe...forteller jeg d..så vil han vel ikke???..hvem vil bli pissa på?...

joda forestn...jeg må bare fortelle...da vi var nyforelska så sleit sambo...han fikk en SUPER kraftig utløsning....hehe..og pissa litt i samme slengen....hehhehehe.jeg lo så jeg nesten pissa på meg selv....

var litt ekkelt jaaaa....

Fortsetter under...

Hahahahaha...

Stakar... Han måtte da ha blitt litt flau da...

Det jeg sliter med etter sex eller under akten så er det musepromping... Særiøst, det er flaut, og så må jeg jo le litt fordi det er flaut og da kniper jeg jo og sambo sitter litt fast og for vond... og da må jeg le enda mer... Stakkars mann...

Noen flere som sliter med muspromping noen ganger??

hehehhehe..ja når vi bruker stillingen "doggy" så sliter jeg med d..da pumper han meg full av luft..hihihihi..men d veit han..så han vet at d må komme ut og..hehehhehe...og jeg fiser en del under sex..presser jo på alt der nede..hehehhehe....han bryr seg ikke...altså sånne bittesmå ja:P

Han ble VELDIG flau over det med pisssinga ja..hihihi...men d var værre den gangen han skaut sæd i øyet mitt...og mora var i naborommet..måtte gå ut å vaske øye..heheheh..og ble kjemperød...hun lurte fælt på hvorfor gitt....hehehhe og d er VONDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

konklusjon: aldri ha sæd på øyet!

Hahahahahaha...

Nei sitter jeg her og ler meg halvt ihjel... Stakkars deg da....

Nei, skal nok ikke prøve på det nei...

Det jeg liker litt er å snakke litt under men ikke når sambo kalte meg puledukka hans, ble jeg satt ut da..vanskelig å komme på sporet igjen... Kan snakke diry men ikke noe dukke er jeg altså ikke...

Annonse

hehhehehe..nei ikke prøv d..og sæd i MUNNEN ER EKKELT OG FÆLT....gjort d en gang..ALDRI mer..og d var en ulykke..hehe...

Puledukka??? huffa meg...ble kallt tøsa jeg.....strekker meg ikke lenger enn det nei...hehehe

Liker ikke prate under sex jeg..men han må GJERNE bite meg i øret og halsen og holde meg litt fast;) tihi

Sambo liker at jeg stønner høyt, men det blir ikke så høyt lenger nå som vi har barn i huset...

Noen ganger tar sambo kvelertak på meg, det er ekkelt det, men tar bort hånda hans, greit at sex er godt men ikke så godt at jeg vil dø under den...

Må nesten ta det opp med han neste gang...

han kan holde meg i håret eller holde meg fast og bite i øreflippen og kyssemeg på halsen og hvorsom helst=o)

åå...blowjob står HØYT aktet her i gården ja..hehe..jeg derimot syns ikke d er like godt andre veien..han slafser for mye...HEHHEHEHE::DØR HER....men d er sant....

KVELERTAK? uuu..da hadde jeg blitt litt redd ja..hehe...

Er jeg rar som tenner på litt voldsomhet? Altså småbiting og holde fast? og har sååå lyst til å ha noe for øynenene..men d vil ikke han..hehe..jaja...

Det er jo spennende det da... Har litt lyst å bli bindt fast en gang, men vet ikke hvorda sambo vil ha det... Vi har ikke sengestolper (heter det det?)

Bare ramme madrass...

Slafser for mye ja... nei her i gården så er det tunge tuppen som kiler meg... Nesten litt vondt men når han gjør det ordentlig... det er godt det=o)*drømmer litt*

jaaa..hehe..samme her.. vi har heller ikke sengestolper....så d funker ikke...bare vanlig treseng....hehe..uten sånn duppeditter...

Tror jeg er vant med for mye trykk jeg...fra vibb og dusj..derfor jeg ikke syns det er såå spes med tunga..hehe...

Annonse

Hehehe... det var det da...

Sitter her å pønsker ut hvordan jeg skal kunne få sambo etter meg... er så lei av å starte akten i senga... Men ender gjerne oppi der da=o)

Noen forslag??

Har tenkt på kjøpe sånne sexy babydolls eller nattkjoler...

hehehhe....ja best i senga syns jeg...liker å ha mykt underlag..for han støter sånn...vil ikke ha vondt i ryggen!!!

kjøp sånn sexy natttøy ja;) og sånn hofte strømpeting...hehe..

jeg er IKKE fin i slikt..er for feit..hehe...jeg liker meg selv best naken...

Nei da, nå vet ikke jeg hvordan du ser ut men tror nok mannen din synes du er fin ja... Men man føler seg mest sexy naken, må nok innrømme det selv...=o)

Vet ikke helt hvordan det vil bli seendes ut på meg... er ikke så slank jeg heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...