♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 24. september 2006 #1 Del Skrevet 24. september 2006 Ja, her har dere testeguri igjen! Jeg har IKM fredag/lørdag om måtte jo bare teste i dag (nesten en uke for tidlig)... Svaret var selvfølgelig negativt, og med bortimot null symptomer bør jeg vel se at slaget er tapt også denne pp, men innerst inne håper jeg jo at jeg er gravid. Mener å huske at jeg følte meg gravid lenge før IKM med de to gullungene jeg har i dag, og at jeg "visste" at testen ville bli positiv... Så nå kjenner jeg meg desperat og helt avhengig av BIM og dere! Kan ikke dere med flere pp'er fortelle meg hvordan dere holder ut? Jeg føler jeg holder på å bli gal, og jeg er "bare" i min 3. pp! Det gikk jo så lett med de to jeg har fra før, og da visste jeg knapt hva en EL test var for noe! Blir jeg mer avslappet etterhvert som pp'ene går? Akkurat nå føler jeg meg som en 14 åring som ikke får lov til å gå på fest til helgen og at verden dermed vil gå under av den grunn... Stor synes-synd-på-meg-selv klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6437497-ikm-i-uke-39/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine68 Skrevet 25. september 2006 #2 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg har startet på min 13. pp nå og kan vell si at jeg er en av de "gamle" her inne. Hvis du leste her inne forrige uke så du vell at jeg holdt på å styre akkurat slik du gjør nå. Så om det blir bedre med tiden vet jeg ikke. Jeg har en teori om at lite symptomer er bra. De simulerte "tullesymptomene" betyr bare at tanta kommer. Jeg tror at graviditetssymptomer kommer etter ikm, så kanskje du faktisk har en sjanse denne pp-en. Jeg klarer som regel og ligge "litt lavt" intill dagene før ikm. Da tar jeg av noe veldig. Særlig hvis tanta ikke kommer presis. Du får øse din frustrasjon og spenning ut over oss denne uka da. Etter å bli kåret til månedens mest "vågale/frekke" prøver, fortjener du jo en liten spire synes jeg. trøsteklem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6437497-ikm-i-uke-39/#findComment-6439250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. september 2006 Takk Martine! Jeg er dessverre rimelig sikker på at min vågale p.p. ikke gir resultater, hadde menssmerter i morges, og magefølelsen sier "nei" (og som nevnt over har den sagt "ja" de gangene jeg har vært gravid). I dag føler jeg meg mest dum ettersom jeg klager i vei når jeg har hatt få pp i forhold til deg og mange andre her inne... Så nå skal jeg prøve å lære meg å "ligge lavt" til jeg har nådd IKM-dagen, men tror det blir vanskelig! Vet de nærmeste om at dere prøver? Ingen mistenker at vi vil ha flere barn, så jeg får meg ikke til å si til noen at vi prøver. Dessuten er jeg ikke av typen som liker å "mislykkes", og det er jo det jeg føler at jeg gjør måned etter måned nå. Svigermor tror jeg hadde død av bare tanken på at vi "oldinger" planlegger flere barn; "to er jo perfekt". Skla følge med deg, martine 68, og din IKM 17.10! Lykke til! Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6437497-ikm-i-uke-39/#findComment-6440392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå