Krokodillemor Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Hvor stor er smittefaren ved et svangerskap? En venninne av meg har nettopp fortalt at hun er gravid. De begynte å prøve samtidig som oss og hun er nå seks uker på vei. Jeg håper jeg kan følge etter henne sånn at vi får barn med en måneds mellomrom. Jeg håper hun har smittet meg.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Liten tror jeg... Jeg har vært rundt såååå mange ygravide, og nyfødte i d siste at.... Derimot håper jeg at pusen min har smitta meg..hehe...(sitter her med 5 6dagers nurk)
Krokodillemor Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2006 Du får kose ekstra mye med dem. Jeg hadde håpet på smittefaren, men får vel kanskje droppe den tanken ;-)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 hehe..du kan jo håpe du og da:P
Gjest Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Hadde vore greit om det var berre å bli smitta - kunne fått kur på fødeavdelinga, ein guida tur rundt på sjukehuset med smitte av babylagings-bakteriar inkludert!
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Ja, det hadde vært no c'',)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå