Gå til innhold

Til gammel (p)røver :)

Anbefalte innlegg

Hei, hei!

Så gøy at vi har lik IKM - blir en spennende uke for oss da :)

Vi prøvde ikke engang sist så da var verken BIM,DIM og EL tester av interesse hehe, nå derimot har jeg nærmest blitt slave her haha!

Skal følge med på deg også, håper den sitter med engang hos deg også :)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6437150-til-gammel-pr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for den, Christoffersmamma! Jeg er inne i min 3.pp, og er også helt avhengig av BIM!`Jeg føler meg ikke gravid, så nå er jeg desperat!(over å ha svidd av mellom 1600-2000 kr på tester... bare tuller: de går til en god sak :-))

Å, jeg er så spent på dine vegne!!!!

STOR klem fra

Jeg er 37 år og gullungene mine er snart 3 år og 1 år og 10 måneder :-). Du og din Christoffer da? Mener å huske å ha lest at du er 29 år? Det er ikke uten grunn at nicket mitt ble

Hei igjen! Jeg synes svangerskapene var ganske like, bortsett fra en skikkelig bekkenløsning som satte inn etter bare 4 måneder... Gikk på krykker de 3 siste månedene og var bortimot invalid (tar litt i, men det var helt forj.... vondt!) Legen min forklarte bekkenløsningen med at det var så kort tid mellom svangerskapene, så jeg håper på et bedre 3. svangerskap om jeg skulle være så heldig å bli gravid og bære frem et 3. vidunder :-)

Annonse

Nei, jeg var ikke dårlig (kvalm) med noen av gullklumpene mine :-). Synes egentlig at svangerskapene var helt like (bortsett fra bekkenløsningen som jeg nevnte..) Jeg hadde kanskje litt mer halsbrann mot slutten av 2. svangerskap, men det er visst også naturlig ved tette svangerskap. Ang. magefølelse og kjønn så trodde jeg at begge var gutter, så jeg var til flere UL i første svangerskap :-).

Nå må jeg kaste inn håndkle for i kveld; sov godt og hold meg løpende oppdatert ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...