Gå til innhold

MaybeMe

Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei snuppa mi.

Hatt en tøff dag du da? *klemmepå*

Er jammen ikke sikker på hvordan jeg ligger an for tida, kjenner ikke igjen kroppens signaler lengre. Ikke EL-slim, tempen er merkelig og testene litt tvedtydige, dessuten spotter jeg, selv om jeg er midt i syklusen. Tror jeg akkurat har hatt EL, men ga litt opp pga spottinga og testene som jeg ikke helt skjønte meg på. Må vente noen dager og se hva tempen sier, men tror egentlig jeg bare setter meg ned og venter på neste pp.

Jeg har begynt på akupunktur nå, og skal ha to behandlinger neste uke. Det opptimale er visst å rekke noen behandlinger før EL, så kanskje det var greit at det ikke ble noe denne gangen. Vil jo forholdene skal være opptimale før neste spire sitter. Jeg skal starte på ny pergokur når tanta kommer neste gang, så fint om hun bare skynder seg litt.

Dessuten skal min kjære lever ny prøve om noen uker, og vi er veldig spent på utfallet. Håper det har blitt bedre siden sist, og hvis ikke vil jeg be om å få starte prosessen med assistert befruktning med en gang. Tenk å tro at jeg skulle kunne klare å vente helt til April da.... Begynner å bli utålmodig, men vet jo at det skjer noe nå.

Må du gjennom samme runde med hormoner og sprøyter nå? Eller slipper du det, siden det er fryseforsøk? Håper iallefall ikke hormonene er altfor slemme med deg. Jeg har fortsatt et lite håp om at vi to har spire i magen innen jul, og kanskje blir det klaff på samme tid? Venter du mens nå, og så blir det innsetting? Jeg har IKM 5 okt. tror jeg, og deretter EL ca 22. oktober.....

Krysser fingrene for oss!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6436949-maybeme/#findComment-6437220
Del på andre sider

jeg venter mens på onsdag nå. Håper virkelig ikke den er forsinket denne gang. Vil bare komme i gang med nytt forsøk.

Slipper hormoner nå. Men det er mange som bruker hormoner allikvel om det er fryseforsøk. Tror det kommer an på klinikk og diagnose. I det private kan man komme når som helst,og i det offentlige må man ha litt mer kontroll, siden det er lengre køer og slikt der.

Satser i allefall på at jeg får satt inn to egg, og at begge klamrer seg fast :)

Har ikke vært en grei dag nei. Litt mange beskyldninger. Men heldigvis ble innlegget sletta :) (det verste). Jentene på ass.befrukt er bare helskjønne da, det er sikkert og visst. :) Og det er du også

Jeg krysser for at kroppen din skal høre litt mer etter, og slutte og spotte sånn midt i syklusen. Jeg spotter forresten når jeg har el av og til.

Kanskje det er aku. som gjør at den reager sånn. Kommer nok på rett kjøl snart :) Jeg krysser fingrene for at spiren sitter snart for oss begge nå

Kjempeklem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6436949-maybeme/#findComment-6437358
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...