Gå til innhold

kan vannet ha gått

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei lurte på litt jeg.

er så redd for vannavgang. sist forsto vi det ikke skikkelig men det viste seg at vannet hadde gått.

det var ikke sånn foss liksom bare litt små skvetter.

nå er jeg i uke 32 og i hele dag har jeg små skvettet på meg. ikke noen spes lukt men det var det ikke sist heller. men det kan jo hende at dette er at jeg bare skvetter på meg. men er så bekymret likevel. noen som vet noe som kan få roet meg ned litt her.

skal til jm i morgen. tester de etter dette i urinprøven eller må jeg si i fra.

dette er jo alt for tidlig, håper det bare er jeg som er blitt litt slapp men klarer ikke helt å stole på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tester ikke etter det av seg selv, men du kan jo si fra så sjekker de innholdet i bindet/truseinlegget:)

Skrevet

tak for svar. får vel bare gi dem et bind da jeg bare sytes det er litt ekkelt jeg.

Skrevet

Da jeg fikk min datter trodde jeg at vannet var gått. På sykehuset har de en test som de bruker for å finne ut av det.

Skrevet

hei hva trenger di for å få sjekket dette da. for jeg fikk tilbakemelding om fra legesenteret mitt som har eget laboriatorium at de ikke kunne sjekke det ut av et bind og at det egentlig ikke kunne sjekke dette. men at hvis jeg leverte urinprøve kunne de sjekke etter urinveisinfeksjon.

litt angst nå. syntes dette var dårlig gjort. for på forige mann da dette skjedde ga de meg et bind og etter en stund brukte de det til å undersøke det med. og da ble jeg satt igang fordi det ikke kom noen rier.

Skrevet

ingen som har noe lurt å si til meg.

vel jeg gidder ikke gjøre noe før i morgen likevel. da skal jeg til jordmor.

har litt vondt i magen men det er nok pga jeg har vært så nærvøs, og ikke har sovet i natt. føler meg sulten liksom men jeg har spist.

jeg har pakket bagen så nå er den klar men jeg har jo ikke noe klart, men det er sikkert bare en uvi uten svie. skal snart legge meg nedpå og prøve og sove.

babyen har vært urolig i hele natt han og.

Skrevet

Jeg var inne på fredag jeg med misstanke om at vannet hadde gått. Da rant og sildret det litt og jeg ringte opp å spurte om det var det det kunne være. De ville ha meg opp til sjekk og etter masse om og men fant de ut at det ikke var det. Jeg fikk mye skryt for at jeg hadde tatt kontakt så jeg følte meg ikke som hysterisk gravid :o)

Ta kontakt med føden du, det er derfor de er der. Forklar dem situasjonen også finner de fort ut om d er fostervann eller ikke. Da slipper du iallefall og bekymre deg unødig dersom du ikke trenger.

Lykke til

Skrevet

bare lurte på hvordan di fikk sjekket dette. legesentret mitt er likeved sykehuset og de foreslo ikke engang at jeg skulle stikke innom der. ble bare avvist, som om jeg var hysterisk. og det var jeg ikke ville bare ha det avkreftet. slik at jeg slipper å tenke mer på det.det var tross alt det som skjedde sist at jeg ikke forsto det, så klart jeg er redd for at det gjentar seg.

fikk beskjed om at jeg kunne komme tilbake med en urin prøve, ikke et glass jeg kunne bruke der, liksom. så de kan sjekke etter uvi. så jeg følte meg bare dum. derfor venter jeg til i morgen nda jeg likevel skal ha med urinprøve og skal til jordmor og da kommer jeg til å ta det opp. også måten jeg ble motatt på. akkurat nå sitter jeg uten bil og kan ikke dra noe sted. drosje for å sjekke dette er litt langt. og dyrt.

Skrevet

dytter trenger flere svar. hvordan sjekker de at det er vannavgang når ikke legesentret kan. er det en gyn.undersøkelse ellerhva. det kunne de vel også gjort.

Skrevet

Du må sjekkes på en fødeavdeling, de bruker en stix som indikerer om det lekker fostervann

Skrevet

hei, trodde vannet hadde gått da jeg ventet 2-mann, så jeg reiste opp til sykehuset for å få en sjekk, de var bare glad at jeg kom:)

Det var ikke vannet som hadde gått, men noe de kalte for vanntømre som lakk litt, vet ikke helt hva det vil si, men det var helt ufarlig.

Vil råde deg og ringe å høre med føden hva de syntes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...