Gå til innhold

tråd for oss som ELSKER SEX! hehe....Hiv deg på babycakes!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

halla jenter:) hehe...da er jeg oppe...bare så synd at jeg må ha meg en tur på skolen...men blir ikke lenge....dødsforkjøla...hoster og brekker meg..snufs....

Den der butterflygreia er sånn som du spenner på deg tror jeg:) formet som en sommerfuggel..og så vibrerer den i hele underlivet...går vel på klitten tenker jeg:P

D er en sommerfugl med en liten penis på... Den vibrerer på klitten,inni,og rett før analen.. 3 godsaker i en;)

Sånn vibroegg er også digg.. Jeg har en kontorjobb,og noen ganger går jeg rundt med en liten hemmelighet;) Hehe...

Oi oi oi oi! Tror ikke jeg hadde turt heller. Bzzzer det ikke litt gjennom buksa? Eller hva om det plutselig går for deg i lunch pausen? Tror jeg hadde hatt mine mistanker om en kollega plutselig ble rød i kinnene med øyne som rullet bakover... ;) *hihihi*

Annonse

Hahaha, ja ser det nesten for meg.. Holder godt på stolen og prøve å holde seg litt....

Hvordan er det å gå rundt men en sånn i buksa da?? blir det litt sånn hjulbeint mellom låra?? Hehehe=o)*knis*

D er ikke noe problem.. Den er nokså stillegående.. Og d er jo forskjellige hastigheter på den,så man behøver ikke å kjøre på i lunchen...Litt ekkelt å sitte med den mens man spiser kanskje.... Og den holder seg jo inne akkurat som en tampong(for å sammenligne med noe),så man går ikke hjulbeint..

Annonse

Selv om jeg hadde turt å gå med en sånn tror jeg ikke det hadde funka helt for meg. Trasker rundt på sykehuset dagen lang, og der er det serdeles lite som kan gjøre deg tent. Believe me! hehe.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...