Gå til innhold

tråd for oss som ELSKER SEX! hehe....Hiv deg på babycakes!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Forskjølelse. Feber, hoste og snørrete... Hater snørr... Kommer å henter han i barnehagen så er snørra klint på kryss og tvers på fjeset hans... Stakkars gutten min....

Huffa meg da!!....noe som går nå ja..definitiv..har vært syk en uke jeg nå...og blir faen ikke frisk..går i faser..nå er jeg i "hoste til jeg brekker meg fasen"..hehe..

Har sånne faser jeg også når jeg er syk... Bare vente til han blir frisk nå så kan jeg bli dårlig...

Går sånn her i huset.... Først gutten, så meg, sambo og så meg igjen...

Passer dårlig da jeg egentlig må på skolen hver eneste dag...Voksenopplæring......

Annonse

Ja faser er noe dritt..men da vet jeg at d går mot slutten ihvertfall..håper jeg...

Kjedlig at d går på rundgang..sambo blir nesten aldri syk han..så bare jeg...:P hehehe...

burde vært på skolen i mårra jeg altså.men hoster sånn..kan ikke forstyrre forelesningen sånn...blir for dumt....huff...

Jepp..plagsomt er d..og jeg hoster så jeg brekker meg....helt forferdelig å høre på....

Hostesaft lever jeg på nå...tar sikkert for mye....:S

men men...kanske d hjelper på el slimet? hehe...

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ

KLARER IKKE COSYLAN! d er såååå forbanna jævli..hehehheh

har sååå dårlige minner om d fra jeg var yngre...d er grusomt..

tar solvipect jeg..d får holde

Hehehe....

Ikke bare deg... Gir den til sønnen min jeg...

Får vond av den. Tok den en gang... Hadde vondt i mellomgulvet og trodde jeg skulle dø den natta...Ikke smaker den godt heller...Tåler ikke den morfintypen som er i den, samme gjelder paraginforte... Tar den bare når jeg har skikkelig vondt i hode (nesten like vond som migrene) eller hvis jeg har skikkelig feber, men da har jeg vondt lenge etterpå

Eller så tar jeg tuxi... Ikke go den heller...

Tar helst ikke hostesaft...

ha ha ha.

sorry jenter, men datta var litt av en diskusjon å våkne opp til. lol

også jeg som skal på jobb og sambo er i sveits.

uff.

men han kommer hjem torsdag ;)

får vel ringe og fortelle hva han har i vente

*slå nummeret*

gliiise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...