Gå til innhold

tråd for oss som ELSKER SEX! hehe....Hiv deg på babycakes!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei mido, det er ikke bare deg... jeg har vært skikkelig anti en stund... til samboers store fortvilelse.... det gikk jo på forholdet løst.. han er klar ca 23 av 24 timer i døgnet... hehe

men nå er det snudd... og jeg har det såååååååååå mye bedre med han, med meg selv og alt... men nå får ikke jeg nok og sambo fortviler igjen... hehe

Jeg får det ikke til... Sitter dønn fast... Kan ikke spørre sambo heller for da kommer det en hel haug av spm jeg ikke kan svare på...Hehehe...

Ser for meg at jeg står der og knall rød i tryne etter spm fra sambo...Tiihii... Ikke noe, vil bare ha det lit. sterker stråle veeel, gjør det noe??(med et uskyldig blikk og stemme)..*knis*=o)

Annonse

Wræl! ikke NEVN dusjhode... :( Har hatt problemer med vanntrykket i leiligheten i evigheter! Buhu! Og jeg som har investert i et suuuuuuper avansert massasjehode. Nå er det så vidt nok vann til å vaske ut shampo.... Dritt ass...

Tror jeg må invistere i oppladbare batterier til vibratoren i stedet. Blir så dyrt med batterier nå som typen er borte hele tiden.. *hihi!*

hehehe..dakar !!! jeg får helt komplekser jeg..om jeg ikke får orgasme minst annahver dag......og da gjerne med dusjhodet..dusjer hver dag..så blir ofte orgasmer;P når vi flytta inn hit (bodd her snart ett år) så var d 0 VANNTRYKK..jeg var SÅÅÅÅ sur..hehe..og d merka sambo..så d fikk vi fiksa ja..kun for meg..tihi....

ja..batterier til vibben er dyrt..hehe...men jeg glemmer å lade opp hele tiden jg da..så får vel fortsette å kjøpe:P tihi

Hehe! Når jeg flytter hjem til Norge så SKAL jeg ha superduper dusj med superdupert trykk. Typen har bare å bla opp!

Heldigvis er han en knupp til å stille opp vanligvis, men han er lege, så det er lite futt i ham etter nattevakter. :( Dessuten må man jo ha en sikker back up plan! :D Hehe.. Lenge leve dusjen, de moderne dusjhodene med 5 forskjellige innstillinger og det varme gode vannet som kommer ut! Woho! :)

Hmm... har ikke prøvd å ta av dusjhodet jeg, bare holder fingeren foran strålen så den samler seg på en måte.. Men da skal jeg ta av dusjhodet neste gang! Eller hadde jeg et sånn massasje dusjhodet en gang, som man kunne vri på, for å få en samlet hard stråle... Det var bare DIGG!!!!

LOVER DEG....d er best uten dusjhodet..var så glad da jeg oppdaget at d gikk an..d er såå nydelig..og du kan variere styrken og temp..digg...bedre enn noen vibb....

Den samlede strålen av sånn dusjhode syns jeg svei for mye..hehe.ble for kraftig....

Annonse

LEGGE MEG????????..hehe..neida..

TRor nok ikke det nei...ble jo interessant nå? hehe

Jeg klarer så vidt å stå når jeg støtter meg i dusjen;) hihi..

blir helt skjelven..og får ikke puste....og føler meg REN etterpå...hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...