Gå til innhold

Veldig i tvil

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst på barn nr. 4 men er veldig i tvil. Har tenkt på dette helt siden jeg fikk gutt nr 3 for 2 år siden. Har alltid hatt lyst på mange barn og orker ikke tanken på å sette sluttstrek:) Samtidig er jeg redd for reasjonene fra folk om at jeg prøver å få ei jente for det er helt feil, kunne ikke tenke meg å bytte de herlige guttene mine for alt i verden. Har bare så lyst til å få et nyfødt barn i armene mine en siste gang...

Fortsetter under...

Hei!

Skjønner godt at du bekymrer deg litt, men husk at det er DITT liv, dine ønsker og dine valg, ikke menneskene rundt deg!

Har en venninne i nesten samme situasjon, hun venter nå nr 4, følk rundt henne nøler og lurer, men hun greier å blåse helt i det, fantastisk. Tenk på deg selv og dine valg, og babyer.... det er jo vidunderlig med babyer!

Lykke til med valget!

Skjønner deg meget godst ;o)

Vi har 3 gutter..... Var ferdig med å få barn.... Minste blir 8 nå... Ved ett uhell ble jeg gravid..... Mye frem og tilbake her, men vi bestemte oss for å gå for dette.... Gruet meg masse til hva familie og venner skulle si... Ikke minst de på jobben. Alle har tatt det så bra og syntes det er så kos.....

På toppen av det hele får vi nå en jente ;o)) Ekstra stas ;o)))

Hva heter det... har du lyst har du lov, ja!

Jeg venter nr 3 nå og setter strek her. Har hatt et forferdelig svangerskap og orker ikke å gå gjennom det flere ganger.

Men hvis dere har lyst og alt "klaffer" så er det bare å sette i gang:-) Kunne gjerne tenkt meg flere men føler at grensen er nådd. Har ikke flere soverom, hehe...

Ikke tenk på reaksjonene fra folk, det har de da ingenting med uansett. Jeg tenker at hvert barn er en gave.

Bare noen tanker fra meg før jeg stuper i køya:-) God natt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...