Nesly Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Er i uke 24 (23+5) og har kjent ganske mye liv (daglig) de siste 3-4 ukene. Men de siste 2 dagene har jeg så og si ikke kjent noen ting.. har kjent noe svakt men ikke noe som jeg med sikkerhet kan si er spark fra babyen.. Andre som har hatt det sånn? Hva gjorde dere? Tok det lang tid før babyen ble livlig som før igjen etter en slik periode? Tenker at han har sikkert bare snudd seg slik at jeg ikke kjenner så mye, men er jo litt bekymret da..
Bellen Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Jeg er 24+3 i dag og har i det siste merket veldig stor variasjon på aktiviteten hans. Tidligere sparket han alltid på samme sted, men nå merker jeg at han har begynt å snu litt mer på seg, og jeg antar at det er derfor jeg ikke alltid kjenner sparkene hans. Jeg var mye våken i natt, sover ellers som en stein foruten et par turer på toalettet, og da merket jeg at han var veldig aktiv. Kan være at de benytter sjangsen når vi sover om natten til å herje litt, for så å være rolige på dagen når vi er våkne og gjerne skulle kjent noen spark.........
Nesly Skrevet 24. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2006 Tusen tak for svar! Godt å høre fra ei som ewr ca like langt på veg som meg som har det litt på samme måten.. Er sikkert bare at de har snudd seg ja, jeg merker også liv på litt mer forskjellige steder nå.. Merket litt liv nå nettopp faktisk, det var beroligende.......var svakere enn vanlig, men var hvertfall liv! Så tror jeg venter med å ringe lege, slik jeg hadde tenkt å gjøre i morgen om jeg ikke kjente noe innen da. Har vært så bekymret i går og i dag. Skal til jordmor neste uke, så holder nok ut inntil da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå