Gå til innhold

Oktober: hei alle oktobermødre:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå begynner hvertfall jeg bli kjempe lei...bortsett fra sån tre fire uker med menstrasjonssmerter...kjenner jeg ingen tengn på at fødsel nærmer seg.... har termin om under tre uker.... venter mitt andre barn....så...men nei....:) Tenkte kanskje denne kunne komme litt før jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på dej....venter jeg med,og ventetiden er laaaaang! har ikke termin før 26.okt,men den er velkommen når som helst,alt er pakket og klart!:)) går og kjenner på menssmerter jeg med,men ellers ingen tegn...:( søskenbarnet til min samboer fikk en gutt i dag tidlig,og jett om jeg ble sjalu da da...!!!!!jeg vil også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på ventinga;) har termin 15 okt men lillegutt er hjertelig velkommen nå:) har også hatt sterke menssmerter og vonde stikk i underlivet og noen reale tak i korsryggen... han har festet seg og ligger langt nede så nå er det bare å vente:) selv om det fortsatt kan ta fem uker:( hehe... lykke til da jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flere som venter utålmodig ja.... :-D

Har termin Fredag den 13 Oktober og føler meg klar allerede. Har hatt et fantastisk og problemfritt svangerskap så jeg skal ikke klage over tyngde nå på slutten men klarer ikke helt å la være heller ;-)

Har som sagt hatt et problemfritt svangerskap fram til "nå" dvs fram til for ett par uker siden da jeg fikk påvist svangerskapsforgiftning, heldighvis var jeg på et tidelig stadie så jeg har fått være hjemme mot å love å slappe masse av. Vi håper jeg slipper å bli satt igang men legen sa at kommer hun ikke av seg selv innen termin så lar de meg nok hvertfall ikke gå over termin.

Det er vel egentlig fair, vet uansett ikke om jeg holder ut tanken på å kunne ha 5 uker igjen!!

3 uker minus kan jeg forholde meg til.

 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli skikkelig lei også... har termin 6. oktober...

 

Er så sliten i ryggen at det halve kunne ha vært nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle ventende!

Jeg er nok også fryktelig lei av å vente. Jeg har termin 3. okt. Likevel håper jeg faktisk d ikke blir fødsel før termin. Mannen min kommer nemlig ikke hjem før dagen før termin. Litt for spennende, men jeg er ganske sikker på jeg går over tiden. Men d skal bli godt å få se vårt lille mirakel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde bestemt meg for å ikke begynne å vente før ved termin, men de siste dagene har det bygget seg kraftig opp! Er plutselig blitt kjempelei og tenker på det hele tiden! Har 7 dager til termin, så det kan jo skje når som helst, men all denne ventingen og tenkingen gjør meg helt sprø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 20. oktober, men er kjempelei av å gå å vente!!! Hodet har festet seg, og jeg har masse sterke kynnere med menssmerter... Det er vonde tak i ryggen ja! Dette er min andre, og jeg var ikke like lei på dette stadiet med min første... Det er jo tyngre nå, fordi jeg ikke kan slappe av like mye denne gangen! Men jeg lurer på hvordan dere vet når slimproppen går? Ser man forskjell på slimproppen og utflod? Jeg har hatt enormt økt utflod de siste dagene, det er nesten så jeg av og til lurer på om jeg har litt vannavgang... (Dette merker jeg er ting man bare har lov til å snakke om når man er gravid... æsj...) Noen som føler for å forklare dette i forskjønnende ordlag for meg? :) Lurer på om kanskje min har gått, for i går var det også litt blod med i "gugga.." Sist registrerte jeg aldri at slimproppen gikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) har termin 4. oktober, men jeg håper snart noe skjer... er som dere andre kjempe lei, og sinnsykt spent på å se den lille babyen!! kjenner heller ingen tegn på at noe er på gang, men det er jo lov å håpe!!!

lykke til alle dere andre oktobermammaer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan..begynner å bli veldig lei j også..skal på sykehuset til tirs hvor jeg da vet om babyen blir tatt m keisersnitt,da jeg har trange bekkenmål..så får bare vente åse hva legen bestemmer seg for!!!gleder meg til jenta våres kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...