Gå til innhold

Er det mulig å kjenne liv i uke 11?????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jg har ikke noe tro på at det er mulig, selv om detter min 2. graviditet... Men hvis den nye terminen min stemmer, så har jeg klent tydelig liv siden i uke 11, og nå ( uke 18+3 ifølge ny termin) kjennes det godt på utsiden også - du kjenner sparkene hvis du legger handen på magen...

Fikk terminen flyttet 16 dager fram, og synes dette er veldig rart... Er det virkelig mulig å kjenne noe så tidlig??? Er veldig skeptisk til denne terminen, tror jeg må ta det opp med legen min når jeg skal dit neste gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg jeg mener at det er mulig å kjenne liv i uke 11. Mener selv jeg har gjort det både i svangerskap nr 2 og 3... Sist kjente jeg sparkene tydelig utenpå magen i uke 16. Nå er jeg kommet til uke 15 og bare venter på mange tydelige spark.

Skrevet

Jeg er annengangs, og kjente bobling i uke 10+noe.. og ble mere og mere sikker på at dette ikke var luft.. og 13+1 var det tydelig et bittelite spark.. Så ja - jeg tror også at det er mulig å kjenne liv i uke 11,, men helst for de som ikke er førstegangs..

Jeg er forøvrig helt sikker på terminen min. Har tempet og brukt el tester osv Så jeg kan ikke være kommet lengre enn jeg antar...

Skrevet

Jeg begynte å kjenne ting i uke 12, kjente første spark i uke 13. Gravid for andre gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...