Sala77 Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Inne på http://www.babyslynga.no/ergo.htm har jeg lest om Ergo Bæresele. Den ser så flott ut, og funksjonell... Bedre enn babybjorn sin? Noen som har erfaringer, eller har hørt om andre som har den?
tosøtesmå,enrosaogenblå... Skrevet 26. september 2006 #2 Skrevet 26. september 2006 Hadde først en babybjørn, som så å si ikke er brukt, syns den var veldig ubehagelig å bruke.... Så skaffet jeg meg en ergo, den er fantastisk! veldig lett å ta av/på, og behagelig å ha på
Sala77 Skrevet 26. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2006 Takk for svar! Er så masse vi kjøper for tida, lurer på å låne en babybjorn, så kan pappaen få en Ergo til jul kanskje...?
2nj♥ Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Samme erfaring som hun over. Jeg har begge. Brukte babybjørn litt i starten, men likte den ikke noe særlig og babyen føltes tung allerede noen få¨måneder gammel. Ergoen derimot er kjempegod å bære i.
♡Linda♡ Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 er det noen butikker man får kjøpt den ergo bæresælen eller er det bare på nett? skal ønske oss det til jul, men er ikke bare bare for alle bestille ting på internett.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå