Gå til innhold

kan noen hjelpe meg!??!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg går frem med søknad om barselpermisjon og fødselspenger.... jeg har ikke gjort noe som helst enda. Fra 1 okt har jeg ikke lenger jobb. Har termin 25 oktober. Er livredd for at jeg burde startet med å undersøke dette tidligere.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man burde strengt tatt sende søknaden et par måneder før termin, så det kan hende du må gå en liten stund uten penger, men det du gjør: Gå til trygdekontoret og hent skjemaet for søknad om fødselspenger, fyll ut, legg ved lønnsslipp og attest fra legen din med bekreftelse av termin så ordner det seg:)

Skrevet

Hei! Du må gå til det trygdekontoret du hører til også fyller du ut ewt skjema for fødselpermisjon. Du må huske å ta med deg det arket som du fikk når du var på ultra lyd for det tar de kopi av.

Skrevet

oj huff..... kjipt om jeg blir gående måneder uten penger.

men takker så mye for svar da:-)

Skrevet

I tillegg til det Sweet Amber skriver, få arbeidsgiver til å sende inntektsopplysninger også. Du trenger ikke å ha jobb nå, så lenge du har jobbet i 6 av svangerskapets 10 mnd..

Ville satt i gang denne uken, da skal det gå greit!

Skrevet

takker for svart prinsivente:-) men om jeg sender med kopi av lønnsslipp så burde vel det være inntektsopplysning nok i seg selv, eller?

Skrevet

Lønsslipp holder. Trenger de noe mer tar de kontakt med arbeidsgiveren.

Skrevet

Da går turen til trygdekontoret i morgen. Takker for hjelpen jenter:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...