Gå til innhold

bestemor har kreft

Anbefalte innlegg

min kjære kjære bestemor har fått vite at hun har kreft. spredd seg til lever og nyrer og har bare uker igjen å leve, så jeg tar turen hjem til østlandet i helga for å ta farvel. så utrolig trist. er snart i tolvte uke nå, og har gledet meg til å fortelle familien, men dette legger en kraftig demper på det som ellers skulle feires....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6435989-bestemor-har-kreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det her var jo forferdelig. Er hun gammel eller? Jobber mye med kreftpasienter jeg (er sykepleier). Det er en vond tid familien går i møte, men kanskje du skulle gjøre et poeng i å fortelle din store nyhet til bestemora di først? Gi henne den æren? det forstår familien din sikkert kjempegodt hvis du gjør :)

Klemmer fra Fredrikstad

• 2 uker senere...

Har ikke svart for har vært hjemme noen uker. Hun er jo 82 år, så man kan vel ikke si det er noen tragedie, men det skjedde så pluttselig, trodde selv hun var frisk -og bare på fire uker er det spredning fra eggstokker til lever nyrer bukhinnen osv...er virkelig kjørt for henne. er skikkelig leit å se det går så fort nedover, har bare noen dager uker igjen å leve. Klarer virkelig ikke å glede meg over den nye livet i magen enda, men det er jo lenge igjen før den kommer ut heldigvis.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...