Gå til innhold

Hei alle sammen. Da er jeg tilbake her! Jeg blitt gravid i gjen:):):)

Anbefalte innlegg

Det blir to tette... 19mnd i mellom. Kjempe stas!! Gleder meg sånn til å fortelle det til familie og venner. Men denne gangen bare må jeg klare å holde meg til uke 12. Klarte det ikke litt forrige gang. Må no klare å holde to mnd på en hemmlighet:). Tror jeg er nå 4 + 5 uker...

Jeg har forresten en gutt fra før, 10mnd nå. Er gift og er 27 år.

Fortsetter under...

så hyggelig...gratulerer masse...lykke til...jeg klarer fint å ikke si noe kjenner jeg...den første uken ville jeg si noe,men nå er det greit lissom..jeg er 6+2.. og snaaaaart 21 år..hehe...

Hei på dere og gratulerer så masse begge to! :)

Jeg er enten på vei inn i min 7 uke, eller min 9 uke (babyverden sin terminkalkulator sier 8+6 og når jeg tok blodprøve hos legen mente de 5-6 uker) Ikke godt å si gitt.. ;)

Jeg er 26 år, og dette er min første.. Spennende! :) Jeg klarte IKKE å holde meg, har fortalt det til en del venninner allerede og min mor fikk vite det i dag. Jeg har ikke helt behovet for å holde det hemmelig, vennene ville nok merket det om jeg hadde vært deppa over å miste likevel. Det blir nok et langt svangerskap uansett siden det er mitt første, men men, tar det som det kommer! :)

Hvor er dere fra da?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...