Gå til innhold

Røyker mannen inne eller ute?


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Min sambo har bestandig sagt at når jeg blir gravid så skal han begynne å røyke ute. Vell, han springer ikke helt ut på trappa, men setter seg enten på datarommet eller stiller seg ute i gangen..;)

 

Heh, må egentlig le litt av han. Men han går hvertfall unna meg..

Men når vi flytter inn i nyhuset, så må han nok ut på trappa! Dermed basta:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er fornøyd meg at samboeren røyker på kjøkken med vinduet opp...(vi spiser ikke der da) eller så går han ut på veranda... det er vist uvisst om pasiv røyk skader forster...så da gidder jeg ikke tenke på det..men jeg har sluttet å røyke så da er jo det meste bra da...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...sjekk røykedebatten i april-terminklubben. syns det samme gjelder for mannen. vet dere ikke at passiv røyking er nesten like farlig for barnet som om du røyker selv. ikke no å le av spør du meg, tenk så mye passiv røyking ungen i magen din bedriver takket være en lat og egoistisk mann. røyker han inne blir jo hele huset fyllt av røyk selv om han ikke røyker rett forran deg...besteforeldrene våre hadde kanskje grunn til å gjøre slike tabber, da de ikke visste hvor farlig røyking er, du og mannen din burde vite bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er inegen ekspert på hva som er rett eller galt,men på gullsmokken står det at passiv røyking er uvisst om det skader...jeg kjenner ikke noe røyk,hvis samboer røyker på kjøkkenet...noe han sjeldent gjør...han røyker bare på kjøkken når jeg sover eller har lagt meg...så røyken jeg kjenner og puster inn er på gata,av andre mennesker,som ikke kan unngås..så jeg beklager meget,men da må du gå etter gullsmokken,for det er der det står det ikke er skAdelig....jeg vet ikke mer enn det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passiv røyking er ihvertfall skadelig for en nyfødt baby! Og det sitter i huset hvis han røyker inne.

Mye større fare for krybbedød og luftveissykdommer hos den lille. Dere bør heller ikke la babyen sove i samme rom som dere når en av dere røyker. Pga stoffene som pustes ut om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er klar over det da anonym..skjønner jo det at man ikke røyker inne med baby i nærheten...men det er langt over 200 dager til babyn kommer...så vi har god tid til å få ut røyk lukt...men takk for innspillet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke svart deg før det innlegget, altså. Er bare anonym fordi folk er så kranglete når det kommer til røyking.

Var ikke meningen å irritere deg, ville bare opplyse om det siden det virket som om du var usikker. Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tvunget min til å slutte sammen med meg jeg:)

 

Så nå røyker han ikke i nærheten av hjemme ihvertfall. (mistenker ham for å smugrøyke litt på jobb,men det får heller være. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt i orden til deg anonym..=) så fint da simsala..flinke dere da...er stolt av samboeren min selvom han røyker inne når jeg sover å ute når jeg ikke sover...før røyket han 30 ca om dagen...nå er det ikke mer enn 15...er bedring til de grader...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det bare er rett og rimelig at kjæresten min slutter også, vi er tross alt sammen om dette her. Klart jeg får jo mesteparten av plagene uansett, men litt skal da han måtte ofre også :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min røyker inne på datarommet. Har alltid døra lukket der, og jeg er aldri inne på datarommet. (Har pc'en min på stua.)

Men jeg skulle selvfølgelig ønske han sluttet å røyke! Det er dyrt, livsfarlig og det stinker!

 

Passiv røyking i svangerskapet er selvfølgelig skadelig for barnet, moren får jo i seg massevis av farlige stoffer.

 

Har lest at passiv røyking i svangerskapet medfører økt risiko for spontanabort og fosterskader. Finner dessverre ikke igjen siden jeg leste det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...