Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Noen som kjenner til disse vognene? Vi har sett på Easy walker sky, 3 hjulsvogn. Phil & teds E3 også 3 hjuls. er så vanskelig å finne perfekt vogn, ønsker å bruke den på turer i skog og mark, men også til vanlige turer på veien, i tillegg ønsker vi den skal ta liten plass
Esther30 Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Hei! Vi har easy walker 3 hjuling (ikke sky) Er KJEMPE fornøyde!!! Var litt skeptisk til at det ikke går an å legge ryggen helt flat, men det er ikke noe problem! Jenta vår er 8 mnd, og sover fint i den hvis vi er ute på tur!! En drøm å trille (både på asfalt og i skogen),veier bare 7 kg og tar liten plass i bilen! Kan kjøpe på svingbart hjul hvis man vil det. Jeg anbefaler den vogna! (men så har ikke jeg noen erfaring med phil & teds da! fint plass til voksi pose i easy walkeren! og så har de kjempe fine fleeze poser til å bruke i overgangen! Lykke til med valget!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 det var godt å høre, er vognen stødig, leser at OTH ikke er så stødig i 3 hjul og da lurer jeg på om denne er det?
Esther30 Skrevet 26. september 2006 #4 Skrevet 26. september 2006 Jeg synes den er veldig stødig. Jeg har også prøvd OTH og den var mye mer vinglete.. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte easy walker! Men ei venninne har kjøpt OTH og er kjempe fornøyd med den, så det kommer an på hva slags krav man stiller til vogna (evt flat liggestilling, bredde osv) Jeg kikka også på OTH først,men er veldig glad jeg valgte easy walker istedet. synes den er penere å se på. Men det er jo smak og behag!
Gjest Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 Vi er også utrolig fornøyd med Easywalker classic Har ikke vært borti bedre vogn !!! Bruker den til 2,5 åringen vår og han har god plass.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Så da kan vi ha den en stund også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå