Gå til innhold

Noen som fikk med seg Når barn får barn på tv i kveld?

Villemo -- Twins og Storebror!

Anbefalte innlegg

Fikk ikke sett det jeg men såg innom på skravlesiden der det var veldig mange som skulle se det, bare lurer på hva det handlet om og sånn? kjenner vel litt på meg at det kommer til å starte litt av en diskusjon både her og der...

Fortsetter under...

Hei.

Jeg fikk sett det, og må ærlig innrømme at jeg er litt sjokkert altså....

Det hadlet om 3 par med barn, der det ene paret virkelig hadde taklet dette flott.

De to siste parene taklet ikke dette i det hele tatt synes jeg.....

Tror og det vil bli noen diskusjoner i kjølvannet av denne dokumentaren.

Men jeg vet med meg selv at jeg har andre verdier i livet mitt enn festing og det å sove lenge om morgenen..

Så jeg tar meg ikke nær av det som blir sagt her inne..

Annonse

uff, det var faktisk litt tragisk. Tenk at de var så umodne... Virker virkelig ikke som om noen her inne er slik! Heldigvis. Så glad for at alle her er noen kjempefine mennesker og så modne i forhold! Regner med det kommer til å bli en hel del diskusjoner inne på skravlesiden nå... Kanskje noen som kommer til å rakke ned på oss, men da driter vi i det! Vi vet bedre selv om hvordan vi er...

Jepp fikk det heldigvis med meg. Ble kjempe provosert! Var tre par fra 14-17 år. Et av parene klarte seg bra, men de to andre burde rett og slett aldrig fått barn! Disse barna var også planlagt...for hun hadde så lyst på beibi..og at han ble lurt synest hun ikke var noe problem! Stakkars gutt! Det var mora til hun ene jenta og mora til han ene gutten som i hovedsak tok seg av ungene... ufff

Blir vel kanskje litt debatter etter dette, men vi får da tro og håpe at det ikke er noen her inne som er sp umodne som dem. Men det skumle er jo at det kan man ikke vite sikkert, vi kjenner jo ikke hverandre... Det er noe av grunnen til at jeg er en av de som ikke vil oppfordre de yngste prøverene her inne. Man hvet jo ikke om de har en slik virklighetsoppfattning om det å få barn som to av disse parrene har...

Å være uplanlagt gravid er noe helt annet enn å planlegge å bli gravid når en er 16 år og yngre..Provoserer kanskje noen av dere.Men var 21 år da jeg ble uplanlagt gravid.Skal si jeg fikk meg en smell i trynet.Han hadde kolikk i 4 mnd.Babyer er ikke bare søte og snille.

Uansett vil ikke krangle med noen altså.Men jeg synst at det å planlegge en graviditet når en er 16 år er alt for tidlig.

Fordi om en føler seg voksen osv..

Signerer med nick :0)

Såg programmet og må si at jeg er imponert over det ene paret.Men de andre to burde aldri fått barn !

hei alle sammen!

jeg må være helt æli å innrømme at jeg er enig med idefix. det å planlegge barn som 16åring er litt tidlig. Prøvde på det selv, men heldigvis ble jeg ikke gravid. Men ble uplanlagt gravid nå, og er 20. blir 21år til babyen kommer og er midt i utdannelse og liknende. Kan vell bli litt vanskligere angående utdanning når man blir gravid som 16åring. Nettop ferdi på ungdomsskolen. Men beundrer de som klarer seg fint!!

Når man er så ung er det lettere for at foreldrene til barnet splitter lag, er allerede singel jeg, da pappan ikke taklet tanken på å bli pappa. Det er heldigvis stor forskjell på folk, man takler dette forskjellig. Det å få barn er ikke bare en dans på roser, husk det!

Lykke til alle sammen! vi unge får holde sammen å gjøre så godt vi kan=)

Annonse

Er også veldig enig med Idefix!!! Det er to forskjellige ting å bli uplanlagt gravid og det å planlegge en graviditet i veldig ung alder. Ble selv uplanlagt gravid som 16 åring....valget for meg endte med å bli abort. Kuttet p-pillene som 19 åring....men ble ikke gravid før jeg var 21 år....heldigvis sier jeg i ettertid!! Jeg fikk også en liten kolikkjente - og et smell i trynet!!! Det var et h.... på jord for å være ærlig! Sov så og si ikke de første 6 mnd hun levde....Hun måtte bæres rundt i evigheter for å få sove....og satte jeg meg da forsiktig ned/la meg ned, med henne tett inntill meg, så våknet hun med en gang og skrikingen var i gang igjen (til tross for at hun da hadde sovnet godt på armen mens jeg gikk rundt). Da var det bare å gi seg ut på noen timer med full skrik igjen!!!! Hun klarte rett å slett ikke og sove uten at jeg gikk rundt med henne!! Ikke en gang i vogna..... Krysser fingrene for at nr 2 ikke får kolikk!!!!!!

Synes det ene paret på programmet i går gjorde en god jobb. De klarte seg bra. Men de to andre parene var bare tragisk å se.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...