Gå til innhold

Desember: Noen desemberbabyer som går nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

wow, grattis...d va flott, men utrolig tidlig:) komme t å bli travle tider på deg no då

her e snuppa snart 9mnd, og har ikkje begyntå reise seg opp endå, så eg tror d blir ei stund t ho begynna å gå endå..

har ikkje hørt nokke om at d blir hjulbeint av å begynne å gå tidlig, så lenge de går på egent initiativ og ikkje blir "lært opp" om du skjønna..

eg veit d kan skje om foreldrene prøve å få ungene t å gå før de e klar for d

kose deg masse i den nye hverdagen

Gratulerer med de første skrittene!!!! Det var tidlig. Vet om en til som har gått en god stund nå, men hun er ikke så aktiv her inne.

Her er han ikke begynt med gåing enda, men reiser seg opp. Har aldri hørt om at de kan bli hjulbeint om de går tidlig.

Kos dere med videre øving på å komme seg frem i oppreist stilling!!!

Ja,det var tidlig! Grattis til snuppa!

Har heller ikke hørt at man kan bli hjulbeint ved å gå tidlig,

men man skal ikke pusje de til å gå,de må være klare for det,

det har noe med at vist de blir pusjet,kan det hende ikke ryggen er moden for det,og da får de gal belastning i ryggen,som igjen kan

hemme annen motorisk utvikling.

Tuppa vår er temmelig bedagelig annlagt, her går det fortsatt

i rulling begge veier,ikke i nærheten av å reise seg,hun blei

9 mnd i går... Vi lener oss tilbake å nyter "stillheten" :o)

Lykke til i den nye hverdagen :o)

klemz

Hei,

min søster gikk da hun var 7 mnd og hun er IKKE hjulbeint. Hvorfor ikke ta kontakt med en fysioterapeut i kommunen din og få litt informasjon? Det er gratis for babyen din og helsesøster kan henvise deg.

Kos deg med øving og fart og sprell:)

Grattis med de første skrittene. Så morro da.

Tenk så tidlig, jeg er glad han bare står og kryper jeg. Det er litt å følge med når de begynner å gå.

Har ikke hørt noe at de blir hjulbeinte når de begynner så tidlig, nevøen min gikk da han var 9 mnd og datteren til et vennepar av oss og ingen av dem er hjulbeinte.

Det eneste de sier at det ikke er så godt at de begynner så tidlig, men det er jo de selv som regulerer det og ikke vi...

Nå er det vel ikke lenge før hun løper.

Annonse

Nei, vi går ikke uten støtte nei, men langs sofa og bord går fint:-) I tillegg er han veldig interessert i å klatre (hurra for at vi ikke har trapper!!!), men den nederste skuffen under komfyren er suveren å krabbe oppi:-) hehe, ser så komisk ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...