Gå til innhold

innkjøp

eva75

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anbefaler å ha det "viktigste" klart før uke 30, da begynner det nemlig å bli tungt!

Jeg startet litt småhandling rundt uke 20, men det var ikke før uke 25 at vi begynte "for fullt". Vi har nå det aller meste klart, bare litt småplukk igjen (33+5 i dag). Man kan jo aldri være helt sikker på når disse små bestemmer seg for å komme ut.

Det skader jo ikke å begynne å handle litt småtteri, så føler du at du på en måte har begynt :-)

Lykke til med shoppingen!

Hei eva75!

Ja det stemmer nok at jeg har vært i HENNE og på tv2....

Ang.UL så hadde jeg en tøff fødsel med Oliver,nå visste det seg at han hadde vedlig stort hode pga.diagnosen han fikk i ettertid,så han satt dønn fast.

Selv om det er 11 år siden har tanken på å oppleve å nesten miste gutten min aldri sluppet taket. Så da jeg sa jeg ønsket KS så var det ikke noe diskusjon.

Jeg er veldig glad for det ;)

Har shoppet tvillingvogge, dyner, vippestoler, stoler til å blir matet i når de blir litt større, klær,utedresser, Teutonia tvillingvogn med mykbagger.

Nå ser jeg på lekegrind,stellebord og bilstoler.

Mye å handle....og dyrt blir det med dobbelt.....

Annonse

Heisann

Vi er snart ferdige med det viktigste nå vi...(31+5). Glad jeg startet tidlig med handlig.....for man vet jo aldri med tvillinger. Ble lagt inn i uke 29 pga kort cervix og ligger her enda. Stoler ikke helt på at sambo hadde taklet det å handle inn alt selv. Vi har bestilt barnevogn og bilstoler, men bare betalt depositum tilfelle noe skjer....da slipper vi hente og får pengene tilbake. Eller har jeg jo igjen noe småtteri som jeg regner med jeg får tid til å ordne etter at de har kommet =0)

Gå inn på : www.barnevogna.no

(nettbutikk, import fra polen - sjekk roller twin, grå/rød)

Hva synes dere om den ?

En kompis er på jobb der nede (i et halvt år)

-like v/fabrikken !

Han skal sjekke prisen til meg :)

(norsk pris 6300, m/stelleveske & 2 begger)

Ha en fin kveld, jenter !!

Kanskje det blir "ny-billig" vogn på meg !?

Hei Eva!

Vi startet eller rettere sagt, gikk berserk i babybutikker i min uke 23. Da var vi i Nederland hvor min sambo er fra og kjøpte utrolig mye utstyr der. Så derfor startet vi så tidlig, for barneutstyr er så mye billigere der. Også var vi ferdig i uke 30, da kjøpte vi barneseter og madrasser til sengene. Så i uke 31 var barnerommet ferdig pusset opp, stellekommode var på plass, klær og sengetøy var vasket og klart. Og jeg er utolig glad vi gjorde dette så tidlig.. Nå er jeg i uke 34 og har svært lite energi. Pusler bare rundt i huset med den store magen min og orker ikke å gjøre stort. Så jeg råder deg til å starte i god tid, for da kan du også være med å nyyyyyyte det.. Dette ble en kjempekoselig greie for meg og sambo fordi jeg ikke var så tung, og vi hadde det veldig gøy når vi kjørte rundt og handlet.. Skikkelig kvalitetstid.

Klær og andre praktiske småting; der har jeg printet ut handlelisten fra Babyshop og fulgt den, og den har vært til godt "huske" hjelp for oss førstegangsfødende som ikke vet bedre.. Så nå ønsker jeg deg bare lykke til med shoppingen...og videre i svangerskapet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...