Gå til innhold

håpet brast vil jeg tro.....:-(


Nette2

Anbefalte innlegg

På tross av 3 besøk på sykehuset, med oppfølging onsdag som kommer hadde jeg et lite håp om at det kunne gå greit. Har hatt spotting siden forrige fredag, og en HCG som ikke steg som den skulle, men legene var uenige om det var spontanabort, UL eller hva det nå var.....

 

Tok en test igår som var positiv og tenkte jo selvfølgelig at det kunne jo hende at det kunne gå bra.

 

.... men idag kom blødningene, i bøtter og spann.... har sterke "menssmerter". Snakket med sykehuset som sa at med mindre smertene gikk over til å bli sånn som de var i forrige uke, var det ingenting de kunne gjøre.....

 

....må bare nå mentalt forberede meg på veien videre og tenke på alle de som blir gravide rett etter en SA.

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei!!!

Uff, vet virkelig hvordan du har det nå.... Utrolig trist å høre!

Var gjennom det samme i begynnelsen av juli, og sitter nå her og er 11+2 i dag :0)

Håper det snart er over, og at du har en spire som klorer seg fast inni der om en liten stund...

 

Stor klem!

 

 

(Micropus i magen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk (micropus i magen)

 

Du var så søt i forrige uke når jeg var frustrert da og! Jeg skal på sykehuset på onsdag, men nå kaller jeg "en spade for en spade". Kraftige blødninger.....

 

Din historie gir hvertfall håp!!!!

 

Hadde du noen "strategi" sist eller husker jeg rett at det var en heldig "glipp" som gjorde deg gravid etter SA?

 

Super kos at du er så langt, snart inne i 2. trimester:-)))

 

stooor klem tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en "glipp" ja! Dvs en gang med ubeskyttet sex.

Men hvis jeg var deg, ville jeg kjent litt etter på kroppen ang når du føles normal igjen... Min lege sa at det var greit å bli gravid igjen uten mens imellom, men det er jo delte meninger om dette.

Mannen min mener jo at jeg er ekstra frempå når jeg har eggløsning, siden det har klaffet så voldsomt for oss nå tre ganger. Så jeg tror egentlig at kroppen forteller meg når det er tid for "kos" ;0)

Uansett må jeg ha hatt el til "vanlig" tid, hvis jeg regner SAens første dag som første blødningsdag i mens...

 

Håper at håpet ikke er ute for deg da! Hører jo mange solskinnshistorier her inne...

 

Og håper selvfølgelig at du kommer snart tilbake hit hvis det viser seg å ha gått galt.

 

Ta godt vare på deg selv nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare kondolere. Det var utrolig trist å høre. Har vært gjennom en sa før selv og tok det veldig tungt. Jeg ble gravid igjen etter fem mnd.

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:-)

 

får "kopiere" deg. Når dette er overstått er det bare å gå på igjen. Siden jeg har hatt spotting siden forrige fredag er det litt vanskelig å beregne, men hvis jeg regner idag som første "mensdag" så er jo det en grei pekepinn.

 

Tror jeg skal teste et råd fra kjerringråd siden om at han må komme etter 5 dager, så vente 5 dager så ha sex annenhver dag i 10 dager.

 

Kommer snart tilbake hit, skal følge med på deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal du ha og gratulere masse, så det inne på Bligravid sidene, kommer snart tilbake hit, får ha det som mål å være her før du går over til 2. trimester!!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Halfway up the Hindu Kush

 

Jeg har så vanvittig vondt!!!!!! smertehelvete...... hadde en SA for 7 år siden og, da fossblødde jeg og hadde vanvittige smerter i 5 dager, har vel kanskje det i vente nå også..... uff.....

 

Hvordan opplevde du det?

 

 

stooor klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei! Uff, stakkars deg...

Jeg blødde også i ca 5 dager, hadde forferdelig vondt i to dager ca. Akkurat som sterke menssmerter eller rier. Før ting kom ut... :0( Jeg var bare 5 uker på vei, hvor langt er du?

Hvis du fortsatt har forferdelig vondt i morgen, ville jeg dratt til legen og bedt om noe sterke smertestillende. Absolutt ingen vits i å ha så vondt i tillegg til den psykiske påkjenningen du får gjennom nå.

 

Uff, skulle ønske du kunne bli ferdig med dette med en gang. Vet hvordan du har det nå...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du. var trist å høre... Men håper det går bedre neste gang:) bare lurte på hvordan stigning den hcg prøven din hadde jeg.. Er oppi det samme nå hvor den ikke stiger som den skal... håper du kan svare meg,blir takknemmelig for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...