Gå til innhold

REVNING OG RIFTER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at hvis ikke moren din revnet revner ikke du heller??

redd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det har noe å si,hadde i hvertfall ikke det for meg.Min mor revnet ikke, men det gjorde jeg. Men du merker ikke noe til det om du revner for å si det slik.

Skrevet

Håper ikke det!! Da er jeg ille ute...min mor fikk total ruptur da hun fødte meg! Har så absolutt tenkt tanken selv. Håper noen har noen kloke svar.

Skrevet

Min mor revnet ikke med noen av oss, min søster hadde en totalruptur som følge av at de kommer i skuddfart med stor hodekrets(ute på maks to pressrier..),mens jeg hadde en bitteliten rift utvendig, kun to sting, litt flere innvendig på den ene skjedeveggen, men det kjente jeg ikke noe til før jeg skulle prøve å ha sex igjen (og kan faktisk kjenne arret etter innvendig)..

Så jeg antar at det heller har med fart og hodestr å gjøre:)

Trøsten er at det heles ganske fort der nede, men det kan jo selvsagt være ganske ømt en liten stund.. Prøv å ikke høre på skrekkhistoriene, som regel g¨r det veldig greit!

Skrevet

Har jo vært mye snakk om at dette er det nesten jordmødrene som styrer.. Om jordmora klipper så kontrolere de jo beder at en ikke revner de gale plassene..

Skrevet

Jeg for min del syns klipping også høres skummelt ut O.o

Skrevet

Å bli klipt opp i underlivet?? Det mest følsomme området på hele kroppen?? SELVFØLGELIG er det skummelt og ekkelt, spør du meg. Tror ikke mannfolk hadde gått med på å bli klipt opp i penisen. Hadde det vært mannfolk det gjaldt, hadde det nok vært oppfunnet en annen metode ja....

Skrevet

Klipping finnes ikke skummelt! Bare mentalt i såfall. Og når du ligger der og vet det at hvis hun klipper bare bittelitt nå så kommer ungen, ja da tar du nesten saksa selv! Promise!

Og dessuten så setter de bedøvelse gjerne, og den funker med en gang!

Skrevet

Helt sant klipping gjør ikke vondt, du får bedøvelse. Jeg har blitt klippet, og jordmor sa til meg den gang at ja, det gjøres for å få barnet fortere/enklere ut - men det kan ta lenger tid før det gror enn en "vanlig" revning (ikke total ruptur sef.) og arrvevet blir ofte noe stivere enn ved naturlig revning. Grunnen er at revning følger kjøttets struktur mens et klipp går på tvers av vev og struktur. Tenk deg når du deler opp en stek eller biff, lettere å skjære ene veien enn andre; akkurat det samme..... Sorry sammenligningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...