Gjest Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Når går egentlig tøttheten over???? Noen som hvet??? GJEEEESP!!!! Er nå uke 16+4.....
Gjest Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Si det du. Er snart i uke 25 og er evig trøtt uansett hvor mye jeg sover og sover på jobb, på bussen, etter jobb osv.... Hehehehehe
Bellen Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Jeg hadde ikke mange gravid symptomer foruten ømme pupper, og at jeg var konstant trett, og det til gangs. Kunne lett legge meg etter middag og sove rundt til neste morgen. Nå (er i uke 25) er det litt bedre, men jeg er fortsatt veldig "sårbar" og må planlegge uka og helgen slik at jeg ikke påtar meg for mye. Kjenner at energien er på vei tilbake, men må fortsatt være forsiktig slik at jeg ikke kjører meg helt tom.
oesmamma Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Du er ikke alene... Jeg har begyntpå multivitaminer og jerntabletter, og det har hjulpet (håper iallefall at det ikke bare er at jeg har hatt fri som har gitt meg mer energi..) Spørlege eller jordmor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå