Grevlingmamma Skrevet 24. september 2006 #1 Skrevet 24. september 2006 Jeg blir gæern! Finner ikke mammaklær jeg liker. Hvorfor må mammatøy være superfeminint, blomstrete og ha strikkede blondekanter, eller være ensfarget og kjedelig? Jeg vil ha hettegensre, topper i rocka mønstre, korte skjørt og litt sporty tøy, men har ikke klart å finne det, og tror jeg har vært i ALLE butikkene i Oslo som selger mammaklær. For ikke å snakke om ytterjakker - er det ingen som selger yttertøy til vordende mødre? Frustrert
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #2 Skrevet 25. september 2006 Se på linken om ytterjakker - der er det noen tips. Har du vært hos Svangerskapet i Kirkeveien, forresten?
Grevlingmamma Skrevet 25. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2006 Hei på deg, har vært hos Svangerskapet ja, men det er noen uker siden så jeg kan jo forsøke igjen. Kanskje de har fått inn noen fine høstklær? )
klaes22 Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Har du prøvd nettbutikkene? De har ofte litt forskjellig! Se under mammaklær øverst på siden.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Sjekk krappe.no Har en del topper og bukser til ikke alt for vond pris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå